federer får nog betalat för att använda den dära hahaInte bara LeBron James utan nu också Federer med 126000.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
federer får nog betalat för att använda den dära hahaInte bara LeBron James utan nu också Federer med 126000.
Ser ut som en 124300Inte bara LeBron James utan nu också Federer med 126000.
Fet!Inte bara LeBron James utan nu också Federer med 126000.
Det känns ju helt befängt men har man för mycket pengar, för dåligt tålamod och verkligen vill ha en Tiffany så antar jag att det är möjligtKan det verkligen vara någon som köper en OP 36 för detta priset ?
Då lär man vara bra sugen.
Finns ett par stycken!Någon som har koll på om det går att få tag på en OP 41mm med den gröna tavlan?
Tänkte från AD direkt?Finns ett par stycken!
Rolex 124300 Green Dial Sök armbandsur
På Chrono24 kan du hitta 570 572 lyxklockor: Klockor från klockmärken som Rolex, Omega, Breitling. Köp nya eller begagnade herrklockor och damklockor.www.chrono24.se
Hej!Någon som har koll på om det går att få tag på en OP 41mm med den gröna tavlan?
Direkt? Om du är en bra kundTänkte från AD direkt?
Listpris exakt. Hoppas man får ställa sig på en då. Ska dit imorgon och kika.Hej!
Det finns 99 st att köpa på chrono24 men jag antar att du menar till listpris?
Då är det nog tyvärr köa hos valfri återförsäljare som gäller.
Lycka till!Listpris exakt. Hoppas man får ställa sig på en då. Ska dit imorgon och kika.
På OP? Konstigt att det är så pass illa asså.Lycka till!
De flesta listor är så vitt jag vet stängda.
Visst är det galet.På OP? Konstigt att det är så pass illa asså.
Ja verkligen synd.Visst är det galet.
På OP? Konstigt att det är så pass illa asså.
Tänkte mest för det är instegsmodellen att den kanske skulle gå och få tag på den. Men de löste sig. Blev en DJ 41mmVarför är det så konstigt att OP blivit populära?
Bra urverk, rik historia, passar till de flesta situationer, flera olika färger att välja på, relativt "billig"
Har väl inte varit stekheta senaste åren så inte så konstigt kanske att en del reagerar. Instegsmodellen.Varför är det så konstigt att OP blivit populära?
Bra urverk, rik historia, passar till de flesta situationer, flera olika färger att välja på, relativt "billig"
Ja, det är lite sjukt. Men det är 41 mm som jag har.
Bra värdeutveckling
Har väl inte varit stekheta senaste åren så inte så konstigt kanske att en del reagerar. Instegsmodellen.
Det är sen färgerna kom jag syftar på med inte varit stekhet innan.Nya OP har ju varit populära sedan de släpptes första september.. Eller är det bara nåt vi här i tråden märkt?
Om man inte hunnit reagera på nästan ett år att en instegsmodell blivit populär så anser jag att man får stå lite o skämmasDet är sen färgerna kom jag syftar på med inte varit stekhet innan.
Så du tycker jag ska skämmas för att jag reagerar på att en 36mm OP kostar mellan 100-250% över list?Om man inte hunnit reagera på nästan ett år att en instegsmodell blivit populär så anser jag att man får stå lite o skämmas
Är väl ingen som betalar det ändå.. Men lite bör man skämmas om man missat att man inte bara kan knalla in hos AD och plocka ut en OPSå du tycker jag ska skämmas för att jag reagerar på att en 36mm OP kostar mellan 100-250% över list?
Vad grundar du det på att jag skulle ha missat att det inte går att köpa en från AD just nu? Mina kommentarer gällde priserna på OP turkos samt att modellen nästan alltid gått att köpa från AD innan de färglada modellerna släpptes.Är väl ingen som betalar det ändå.. Men lite bör man skämmas om man missat att man inte bara kan knalla in hos AD och plocka ut en OP
Vad grundar du det på att jag skulle ha missat att det inte går att köpa en från AD just nu? Mina kommentarer gällde priserna på OP turkos samt att modellen nästan alltid gått att köpa från AD innan de färglada modellerna släpptes.
Även om det var så, varför skulle en person behöva skämmas för att man tror sig kunna köpa en klocka från en AD?
Klart att det finns någon som betalar aktuella priser.Är väl ingen som betalar det ändå.. Men lite bör man skämmas om man missat att man inte bara kan knalla in hos AD och plocka ut en OP
Jag kanske borde skrivit "ingen frisk människa betalar 139k för en turkos 126000"Klart att det finns någon som betalar aktuella priser.