• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Rulle

Audemars
Inte bara LeBron James utan nu också Federer med 126000.

Roger.png
federer får nog betalat för att använda den dära haha
 

Falken

Panerai
Är väl ingen som betalar det ändå.. Men lite bör man skämmas om man missat att man inte bara kan knalla in hos AD och plocka ut en OP
Vad grundar du det på att jag skulle ha missat att det inte går att köpa en från AD just nu? Mina kommentarer gällde priserna på OP turkos samt att modellen nästan alltid gått att köpa från AD innan de färglada modellerna släpptes.

Även om det var så, varför skulle en person behöva skämmas för att man tror sig kunna köpa en klocka från en AD?
 

Robbanc76

Cartier
Vad grundar du det på att jag skulle ha missat att det inte går att köpa en från AD just nu? Mina kommentarer gällde priserna på OP turkos samt att modellen nästan alltid gått att köpa från AD innan de färglada modellerna släpptes.

Även om det var så, varför skulle en person behöva skämmas för att man tror sig kunna köpa en klocka från en AD?

Från början citerade jag inte dig utan admdze som verkar ha missat "hypen"
I ett forum där klockor är det som diskuteras så hjälper det väl att vara någorlunda uppdaterad av vad som är populärt och inte..
JAG hade skämts om jag trott att det bara var att knalla in och köpa en Rolex på valfri AD.
Ni andra behöver inte skämmas
 
Topp