• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

lladron

Cartier
2-Faktor
Ha en fin helg folk!
0J2A0923.jpg
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Efter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag :D Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång 😅
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Efter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag :D Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång 😅
Kul och grattis i förskott :)
Jag är fortfarande väldigt nöjd med min blå OP som på denna bild ser svart ut.
1627925793851.jpeg
 

BAM

Omega
Efter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag :D Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång 😅
Grattis till ny klocka😊👍, kul, du har verkligen något att se fram emot. Mycket nöjd med min OP i blått.
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Kul och grattis i förskott :)
Jag är fortfarande väldigt nöjd med min blå OP som på denna bild ser svart ut.
1627925793851.jpeg
Grattis till ny klocka😊👍, kul, du har verkligen något att se fram emot. Mycket nöjd med min OP i blått.
Tack! Den blå är väääldigt bra men fastnat för silver, även om jag ofta brukar gilla blå urtavlor mest. Ser fram emot samtalet från AD!
 

jla

Omega
Efter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag :D Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång 😅
Får jag fråga var du köpte och hur stor del av priset du betalade? När jag frågade om det behövdes handpenning när jag köpte min OP var det inte ens ett alternativ, klockan blir såld direkt ändå om jag skulle ångra mig menade dom.
 
Topp