Jag skulle inte det, mer än 100% premium, men vissa har helt enkelt för mycket pengarJag kanske borde skrivit "ingen frisk människa betalar 139k för en turkos 126000"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle inte det, mer än 100% premium, men vissa har helt enkelt för mycket pengarJag kanske borde skrivit "ingen frisk människa betalar 139k för en turkos 126000"
Troligtvis kö, men det beror lite på färg hur länge du får vänta.Köper man en OP över disk idag eller tramsas det med kötider på dom också?
En liten hint:Köper man en OP över disk idag eller tramsas det med kötider på dom också?
Silver fanns i lager, svart och mörkblå 6mån väntetid, pastelfärgerna var det lite oklart med (butikerna i Stockholm).Köper man en OP över disk idag eller tramsas det med kötider på dom också?
Finns 36mm silver i butik alltså? Inte den uppfattningen jag har fått men samtidigt skiter väl Rolex AD i mig när jag frågarSilver fanns i lager, svart och mörkblå 6mån väntetid, pastelfärgerna var det lite oklart med (butikerna i Stockholm).
Var bl.a. förbi ADs idag och RobE hade ex i lager (men man måste nog fråga då de inte skyltar med dem).Finns 36mm silver i butik alltså? Inte den uppfattningen jag har fått men samtidigt skiter väl Rolex AD i mig när jag frågar
Snarare ett jävla skämt..
Haha vad i helvete?! 165,000kr för en OP? Löjligt.Snarare ett jävla skämt..
Kul och grattis i förskottEfter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång
Grattis till ny klocka, kul, du har verkligen något att se fram emot. Mycket nöjd med min OP i blått.Efter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång
Kul och grattis i förskott
Jag är fortfarande väldigt nöjd med min blå OP som på denna bild ser svart ut.
Tack! Den blå är väääldigt bra men fastnat för silver, även om jag ofta brukar gilla blå urtavlor mest. Ser fram emot samtalet från AD!Grattis till ny klocka, kul, du har verkligen något att se fram emot. Mycket nöjd med min OP i blått.
Får jag fråga var du köpte och hur stor del av priset du betalade? När jag frågade om det behövdes handpenning när jag köpte min OP var det inte ens ett alternativ, klockan blir såld direkt ändå om jag skulle ångra mig menade dom.Efter lite velande mellan en ny DJ och OP landade jag i att OP36 lockar mycket mer. Har ju ändå haft ett gäng DJ.. Betalade handpenning på en 126000 med silvertavla idag Nu återstår ju bara den där väntetiden som kan bli acceptabelt lång eller jävligt lång
Börjar tycka om rosa
Tredje bästa färgen.Börjar tycka om rosa