Gillar även korall!Tredje bästa färgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar även korall!Tredje bästa färgen.
Inte helt såld på korall...Ännu dvs.Gillar även korall!
Sugen, men har ju redan två...Kul när det kommer någon till försäljning här på KS. Pink lovers pass på
Avslutad - Rolex 126000 Candy Pink
Hej klockvänner! Jag säljer en helt oanvänd Rolex Oyster Perpetual 126000 i färgen Candy Pink. Första till salu på Klocksnack? Den är uttagen 30/4 2021 på Nymans Ur i Stockholm. Den har aldrig blivit provad eller suttit på en handled för att jag har en exakt likadan som jag köpte i Tyskland...klocksnack.se
jäkligt sugenKul när det kommer någon till försäljning här på KS. Pink lovers pass på
Köp!jäkligt sugen
Jag trodde den skulle gå snabbare.Jag är också sugen, velar fram och tillbaka.. vill ha
Edit: aaand its gone. Grattis
Känns som 99% scam?Kul när det kommer någon till försäljning här på KS. Pink lovers pass på
Avslutad - Rolex 126000 Candy Pink
Hej klockvänner! Jag säljer en helt oanvänd Rolex Oyster Perpetual 126000 i färgen Candy Pink. Första till salu på Klocksnack? Den är uttagen 30/4 2021 på Nymans Ur i Stockholm. Den har aldrig blivit provad eller suttit på en handled för att jag har en exakt likadan som jag köpte i Tyskland...klocksnack.se
Känns som 99% scam?
Varningsflaggor i hela annonsen.
Kontot kan ju vara kapat eller annat.Nu är inte jag med, varför skulle det vara en scam?
@lladron har ju hängt här ett tag.
Visst ingen garanti men bara för att man inte har Swish så behöver det ju inte vara en scam.
Kontot kan ju vara kapat eller annat.
Några saker som tillsammans ger mig dåliga vibbar. Kan såklart ha fel men...
- priset
- har inte swish
- har två st
- vill ha pengar på kontot innan man ses
Håller helt med. Sonderar man snabbt ch24 så ligger den billigaste för 107tkr.Känns som 99% scam?
Hoppas verkligen att det inte är scam…. Inte ofta man ser någon ge ut gratis pengar. Tror har sett dessa gå för minst 98tkr. Men skulle det stämma så är skit skoj för den som knep denNu är inte jag med, varför skulle det vara en scam?
@lladron har ju hängt här ett tag.
Visst ingen garanti men bara för att man inte har Swish så behöver det ju inte vara en scam.
Ha, intressant! Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att min annons skulle kunna tolkas som ett bedrägeri. Tro det eller ej, men jag köper och säljer inte klockor för att tjäna pengar.Kontot kan ju vara kapat eller annat.
Några saker som tillsammans ger mig dåliga vibbar. Kan såklart ha fel men...
- priset
- har inte swish
- har två st
- vill ha pengar på kontot innan man ses
Ha, intressant! Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att min annons skulle kunna tolkas som ett bedrägeri. Tro det eller ej, men jag köper och säljer inte klockor för att tjäna pengar.
Jag hade säkerligen kunnat sälja klockan för mycket mer, särskilt med tanke på alla pm jag fick. Fick till och med råd om att jag skulle höja priset. Jag väntade bara tre månader på den här klockan, så det var inte direkt så svårt att köpa den. Visst rosa kanske har blivit en attraktiv färg, men jag har ju redan en till som jag som sagt använder. Jag måste ju kunna sova om natten också, jag hade inte kunnat lägga ut den här klockan för 90k plus, det hade bara känts sjukt för mig. Jag tror inte Chrono24 har en korrekt bild på dom här modellerna och jag ville sälja via ks. Har du hört talas om ks-andan? Den kanske finns kvar, sakta döende, men kanske finns den ändå kvar
Jag skulle nog säga att du ska vara glad att du endast fick vänta tre månader för den klockan. Vad jag har kunnat läsa till mig runt om i världen och pratat med olika källor så sägs det att just rosa är mer eller mindre den mest populära Rolex i dagsläget.Ha, intressant! Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att min annons skulle kunna tolkas som ett bedrägeri. Tro det eller ej, men jag köper och säljer inte klockor för att tjäna pengar.
Jag hade säkerligen kunnat sälja klockan för mycket mer, särskilt med tanke på alla pm jag fick. Fick till och med råd om att jag skulle höja priset. Jag väntade bara tre månader på den här klockan, så det var inte direkt så svårt att köpa den. Visst rosa kanske har blivit en attraktiv färg, men jag har ju redan en till som jag som sagt använder. Jag måste ju kunna sova om natten också, jag hade inte kunnat lägga ut den här klockan för 90k plus, det hade bara känts sjukt för mig. Jag tror inte Chrono24 har en korrekt bild på dom här modellerna och jag ville sälja via ks. Har du hört talas om ks-andan? Den kanske finns kvar, sakta döende, men kanske finns den ändå kvar
Stiligt!Ha, intressant! Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att min annons skulle kunna tolkas som ett bedrägeri. Tro det eller ej, men jag köper och säljer inte klockor för att tjäna pengar.
Som sagt, det var inte bara priset jag reagerade på. Jag var inte heller ensam om min reaktion.Det tokiga med priset är för mig snarare att en Oyster Perpetual som säljs för 9k över listpriset anses vara en scam för det är alldeles för billigt.
Det trodde jag aldrig någon skulle säga för några år sedan..
Personligen hade jag blivit jävligt arg om folk anklagade mig för scam. Så stor eloge till dig för hur du hanterar det! Fint svarat i övrigt också även om jag inte hade tyckt det varit konstigt om du begärt mer keep it up!Ha, intressant! Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att min annons skulle kunna tolkas som ett bedrägeri. Tro det eller ej, men jag köper och säljer inte klockor för att tjäna pengar.
Känns som 99% scam?
GrattisNja..
Finns hemma hos mig nu
Tack, fantastiskt fin liten rackareGrattis
Bara att ösa på med bilderTack, fantastiskt fin liten rackare
Intressant isf då jag tydligen var först. Men han bestämde sig för att inte sälja den?!Tack, fantastiskt fin liten rackare
Du var inte först, valde en annan köpare bara efter jag fick fundera en svängIntressant isf då jag tydligen var först. Men han bestämde sig för att inte sälja den?!
Javisst, sen ångrade jag mig. Det får man göra, vi hade inte dealen färdig i min bok.Okej, det kan jag förstå men tycker det är trevligt om man är ärlig med det då.
När jag personligen i våra om tolkade det som att vi hade en nästan färdig deal.