Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Osnyggt. Du ”valde att behålla den istället” men sen säljer till en annan?Javisst, sen ångrade jag mig. Det får man göra, vi hade inte dealen färdig i min bok.
Ja och nej, jag började ångra mig. För att sen bestämma mig för att sälja den till en annan person som jag också hade kontakt med från början. Personen som klagade ovan, hans första meddelande handlade om ett byte som jag inte var intresserad av. Därför skrev jag med andra redan från början med rent köp. Jag får välja köpare och vela hur mycket jag vill innan försäljning. Nu valde jag en person som jag var bekväm med, till slut.Osnyggt. Du ”valde att behålla den istället” men sen säljer till en annan?
Det stämmer helt! Tycker dock att man kan vara ärlig med vad det är som är fel (priset, avståndet eller ja vad det nu kan vara) då istället för att nämna att man inte ska sälja klockan eller liknande.Säljaren har full rätt att välja köpare. Man kan tycka det är lite osnyggt om man själv blir påverkad (inte kan köpa klockan man vill) men i slutändan spelar det ingen roll. Säljaren säljer till den han eller hon vill.
Förståeligt att man vill ha en förklaringDet stämmer helt! Tycker dock att man kan vara ärlig med vad det är som är fel (priset avståndet eller ja vad det nu kan vara) då istället för att nämna att man inte ska sälja klockan eller liknande.
Jag har släppt det.
Inget ont
Tycker både 116000 och 126000 är riktigt bra! Stilrena utan massa tjafs. Din gamla med white grape-tavla är riktigt grym!Måste säga att jag tycker fan 116000 var underskattad som tusan innan dem släppte uppdateringen. Definitivt klockan jag ångrar mest att jag sålde.
Ruskigt braNu har släkten dragit och jag får lite tid till nyförvärvet
Man måste bara älska tavlan
Nu har släkten dragit och jag får lite tid till nyförvärvet
Man måste bara älska tavlan
Heter B32-20193-D1 om man vill letaNi med äldre OP's, man kan sätta dit en Easylink
OP and Easylink Clasp Question - Rolex Forums - Rolex Forum
OP and Easylink Clasp Question Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Bra mycket billigare än de ovan ändå!Kul med färg, och kul att det blev just OP som fick ta över stafettpinnen. Synd bara att priserna har gått bananas
Inga problem, Oyster boett är stort sett samma sak som vattentät klocka. Kör!Kan man simma med en Rolex OP med tanke på urverk ? Vet att de klarar vattentäthet men själva mekanismen, klarar de krafter, accelerationen, "slag " mot vattenyta vid t.ex. crawl ?
Tänker inte gå och köra längder i bassängen med min nya OP men teoretiskt, hur klarar de sig i sådana situationer?