Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWG stora ordKommer bli min owg klocka det här.
Helt klart den bästa jag har och har haft
Ha ha japp är medveten om att owg någon längre stund sällan hållerOWG stora ord
Skämt åsido, roligt att du hittat ngt som fungerar och instämmer den är grymt snygg och fungerar ju på de flesta banden också.
Kommer bli min owg klocka det här.
Helt klart den bästa jag har och har haft
Jag är vansinnigt avundsjuk! Otroligt snygg!
Om du har en dj36 i gömmorna så kan vi byta rakt av
Det har jag tyvärr inte.. Är inte uppe i riktigt de där summorna... än..
Men den där ska du inte byta, då gör du en tabbe! Den är sjukt fin!
Blir nog att jag kompletterar med en DJ i framtiden
Jag tycker att den där är snyggare och att en DJ därmed är helt överflödig.. Men det bestämmer du ju själv förstås..
OP:n ser ut att vara i betydligt bättre skick än bilen där bakom!Fortfarande nöjd med min.
En krockad Panamera på bakgården hos en av bilhandlarna i stan. Såg ut att vara lite att göra på den..OP:n ser ut att vara i betydligt bättre skick än bilen där bakom!
Nyinförskaffad?
Stämmer, suget efter stål Rolex blev för stortNyinförskaffad?
Bright blue är inte dum hellerväntar på min nu, leverans cirka 3-6mån bort, fick ”nöja” mig bright blue för turqouise var visst för populär
Riktigt fin är det 41an du har?Bright blue är inte dum heller
Skulle gissa på 36mm!Riktigt fin är det 41an du har?
Det är 36anRiktigt fin är det 41an du har?
Ah härligt, samma som jag beställtDet är 36an
Jag tror du kommer bli mer än nöjdAh härligt, samma som jag beställt
Uppgraderat urverk och Easy-link. OP blir bara bättre och bättre helt enkeltThank god its friday and thanks Rolex for easylink
Du är inte ensamBörjar få svårt begär efter en grön 36a, hur har vi det på forumet? Kan man få beställa lite live-pics?
Börjar få svårt begär efter en grön 36a, hur har vi det på forumet? Kan man få beställa lite live-pics?
Ska sälja min OP 39 ref. 114300. Svart.
Blivit sugen på att byta modell, eller färg. Den gröna 36 där ovan ser fin ut...
OK hej!Du är inte ensam
Är väl bara problemet att listorna är stängda eller med 24mån väntetid.Börjar få svårt begär efter en grön 36a, hur har vi det på forumet? Kan man få beställa lite live-pics?