• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Silver

B9405A2B-2279-48A8-9DDA-9CAED1FDE54E.jpeg

Är det ingen tomte som har tröttnat på sin gröna 126000? Den är ju skitful (finns på pm om någon vill sälja😉).

Jag fick nyligen ett mejl av AD om att klockan hade landat, lagom till min 30-års dag dessutom. Problemet? Jag hade skrivit upp mig på fel referens, nämligen en grön 126200...

Är det ingen tomte som har tröttnat på sin gröna 126000? Den är ju skitful (finns på pm om någon vill sälja😉).

Jag fick nyligen ett mejl av AD om att klockan hade landat, lagom till min 30-års dag dessutom. Problemet? Jag hade skrivit upp mig på fel referens, nämligen en grön 126200...
Skrev upp mig på en turkos och gul. Får mail om att en OP36 väntar på mig.

Blir skitglad. Frågar vilken färg det blev.

Silver

Ni verkar ha koll här :) Finns det några svenska butiker som man kan sätta upp sig på lista hos? Hur lång är väntetiden på ett ungefär för nån OP? Tacksam för svar
Svart, blå och silver kan du troligen ställa dig i kö på, men dom andra kan du troligen glömma i och med att du frågar här. Hur lång tid det tar beror nog väldigt på vem du är och vad du har för relation med ADn du handlar av. Du får nog ringa och fråga en AD för att få något bättre svar.

Vet någon här om det är möjligt att byta band på 126000? Vissa av Rolex nyare modeller har, som jag har förstått det, för tight mellan boett och bandstift.

126200 finns väl inte med grön tavla?

Tillbaka
Topp