Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nog tyvärr bara en gråhandlare som kan sälja dig en grön 126000 närmaste två åren.Hej vänner! Hur är det med utbudet av 126000 med grön urtavla hos AD? Är det samma svar som med övriga Rolex sportmodeller - "Vi vet inte när de kommer in och det finns ingen väntelista." Går den att få tag i hos AD eller är det grey market som gäller? Tack och ha en fin kväll!
Var i Köpenhamn idag och frågade runt hos AD. De bara skrattadeDet är nog tyvärr bara en gråhandlare som kan sälja dig en grön 126000 närmaste två åren.
Lägg den så som du oftast har den på armen, förmodligen med kronan ned.Någon som laborerat med 126000 om hur den ska ligga så den håller tiden bäst under natten?
På armen så går min i princip +/- 0 per dygn men när den ej används så tappar den knappt 2 sek/dygn.
Jag la den faktiskt med kronan neråt i kväll, får se om "standardtricket" funkar =)Lägg den så som du oftast har den på armen, förmodligen med kronan ned.
Nope men denna borde gälla fortfarande. Prova en natt med tavlan upp och nästa natt med kronan ner.Någon som laborerat med 126000 om hur den ska ligga så den håller tiden bäst under natten?
På armen så går min i princip +/- 0 per dygn men när den ej används så tappar den knappt 2 sek/dygn.
Grattis! Är det 116000 referensen ?
Plastade av denna igår. Skall korta länk idag
Nice Går även att komplettera med en easylink framledes om du skulle ha behov av det.Jaa, köpte en nos.
Jasså? Har de äntligen släppt det nu? Vägrade sälja ett tidigare när jag hade 116000.Nice Går även att komplettera med en easylink framledes om du skulle ha behov av det.
Nä men det går att få tag i på annat sätt.Jasså? Har de äntligen släppt det nu? Vägrade sälja ett tidigare när jag hade 116000.
Ok, jo det visste jag. Tänkte kanske att de inte var lika hårda nu när nya OP har easylink.Nä men det går att få tag i på annat sätt.
Millenarywatches ex.
Hos AD är det nog tvärkört tyvärr.Ok, jo det visste jag. Tänkte kanske att de inte var lika hårda nu när nya OP har easylink.
Nope men denna borde gälla fortfarande. Prova en natt med tavlan upp och nästa natt med kronan ner.
Lägg den så som du oftast har den på armen, förmodligen med kronan ned.
Är kass på Rolex men har börjat bli väldigt intresserad är det 36 eller 39mm varianten?Den här modellen är verkligen lyckad. Bekväm som få, borstad finish, easy-link, rolig tavla och trevligt med 70 h gångreserv.
Det där är en 36:aÄr kass på Rolex men har börjat bli väldigt intresserad är det 36 eller 39mm varianten?
Det här är referensen 126000, i 36 mm. Modellen finns även i 41 mm, men det blir på tok för stort för min smak.Är kass på Rolex men har börjat bli väldigt intresserad är det 36 eller 39mm varianten?
Jag är med dig där. 36mm skall det varaDet här är referensen 126000, i 36 mm. Modellen finns även i 41 mm, men det blir på tok för stort för min smak.
Den här modellen är verkligen lyckad. Bekväm som få, borstad finish, easy-link, rolig tavla och trevligt med 70 h gångreserv.
Kan inte låta bli att fråga - vad är listpriset hos en svensk AD på en sådan här?Det här är referensen 126000, i 36 mm. Modellen finns även i 41 mm, men det blir på tok för stort för min smak.
60 250: -, men det är väldigt svårt att få tag i en genom AD. Marknadspriset är dessvärre något helt annat och den billigaste inom EU kostar strax över 90 000: -.Kan inte låta bli att fråga - vad är listpriset hos en svensk AD på en sådan här?
Helt galet vet om supply och demand grejen med Rolex men kunde inte tro att det diffade så! Tack för svar60 250: -, men det är väldigt svårt att få tag i en genom AD. Marknadspriset är dessvärre något helt annat och den billigaste inom EU kostar strax över 90 000: -.
126000 green Sök armbandsur
På Chrono24 kan du hitta 570 645 lyxklockor: Klockor från klockmärken som Rolex, Omega, Breitling. Köp nya eller begagnade herrklockor och damklockor.www.chrono24.se
Har varit runt hos AD och frågat men den går inte att få tag i. Inga väntelistor heller.Helt galet vet om supply och demand grejen med Rolex men kunde inte tro att det diffade så! Tack för svar