Då ser man min bleka arm i glappen istället Nää designmiss på en annars cool modern klockaRaka armen, problem solved...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ser man min bleka arm i glappen istället Nää designmiss på en annars cool modern klockaRaka armen, problem solved...
Den har vuxit mycket på mig under dagen! Igår kändes den inte lika kulPå den här bilden såg den as ball ut på!
Ser ändå bra ut! Får man fråga vad herrn har för storlek på handlederna?
Fick hänga med idag också. Hade den varit 4mm mindre så hade den varit perfekt!
Har för mig att de är drygt 17-18cm minns inte exakt.Ser ändå bra ut! Får man fråga vad herrn har för storlek på handlederna?
Fick hänga med idag också. Hade den varit 4mm mindre så hade den varit perfekt!
Tack, men lite mindre hade den kunnat få varaTycker fasen också du bär upp den jäkeln bra.
Får nästan (nåja!) lite AP Concept vibbar när man tittar på den i profil..
Då håller vi helg!
Folk klagar ju på det mesta mellan forumsnock och att det är för soligt på sommaren...Fattar inte hur man kan gnälla på glasbaksida när det är världens första böjda kvartsverk vilket dessutom är någorlunda OK finisherat.
Globen hade precis fått in dessa när vi var där på SLA017-releasen så vill man klämma så borde man kunna gå dit.
Generellt hatar jag glasbaksida men i detta fall fyller det ju ett tydligt syfte, nämligen att visa upp det unika urverket.Folk klagar ju på det mesta mellan forumsnock och att det är för soligt på sommaren...
Glasbaksida är ju allt som oftast coolt, speciellt när det ger ett skönt avbrott mot allt svarta på den där grisen
Det är en riktigt schysst klocka. Men den hade gärna fått vara mindreGenerellt hatar jag glasbaksida men i detta fall fyller det ju ett tydligt syfte, nämligen att visa upp det unika urverket.
Instämmer. Har bara provat den snabbt men upplevde den som ganska stor.Det är en riktigt schysst klocka. Men den hade gärna fått vara mindre
Ja, den är ganska stor. Men tack vare boettformen så är det inget som stör nämnvärt. Vinner jag denna så får den nog stanna enbart för att den är så cool och unik i sitt utförandeInstämmer. Har bara provat den snabbt men upplevde den som ganska stor.
Söt
Blev visst svensexa idag!