• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning och passaround tråd Bulova Curved!

Kson

Patek
2-Faktor
IMG_6300.JPG
:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fattar inte hur man kan gnälla på glasbaksida när det är världens första böjda kvartsverk vilket dessutom är någorlunda OK finisherat.

Globen hade precis fått in dessa när vi var där på SLA017-releasen så vill man klämma så borde man kunna gå dit.
 

meo_swe

Audemars
Fattar inte hur man kan gnälla på glasbaksida när det är världens första böjda kvartsverk vilket dessutom är någorlunda OK finisherat.

Globen hade precis fått in dessa när vi var där på SLA017-releasen så vill man klämma så borde man kunna gå dit.
Folk klagar ju på det mesta mellan forumsnock och att det är för soligt på sommaren...
Glasbaksida är ju allt som oftast coolt, speciellt när det ger ett skönt avbrott mot allt svarta på den där grisen:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Folk klagar ju på det mesta mellan forumsnock och att det är för soligt på sommaren...
Glasbaksida är ju allt som oftast coolt, speciellt när det ger ett skönt avbrott mot allt svarta på den där grisen:)
Generellt hatar jag glasbaksida men i detta fall fyller det ju ett tydligt syfte, nämligen att visa upp det unika urverket.
 

jabla

Sarlacc
Så kom den då äntligen...

WP_20170817_19_00_09_Rich (2).jpg


Postnord lyckades leverera till företagscenter istf ICA där jag normalt hämtar ut rek så den skickades tillbaks till Malmö för omsortering. Dagen efter hamnade den på samma ställe igen men på hemsidan stod att den nått mitt utlämningsställe. På ICA fanns den inte och jag lyckades ta mig till företagscentret innan stängning och hämta ut annars hade den åkt en runda till via Malmö. :banghead:

WP_20170817_19_02_45_Rich (2).jpg


Hursomhelst sitter den skönt på min 18cm handled men det är bara två hål kvar så alla under 17cm får problem.

WP_20170817_19_13_58_Rich (2).jpg
 
Senast ändrad:
Topp