Sjobedan
Silver
Lite deprimerande med tanke på vad den kostar.Och efter tio minuter lyste bara visarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite deprimerande med tanke på vad den kostar.Och efter tio minuter lyste bara visarna.
Men jag har ju inte betalt mer än 400:-Lite deprimerande med tanke på vad den kostar.
FörvissoMen jag har ju inte betalt mer än 400:-
Helt otroligt vad dåliga Postnord är ibland...Så kom den då äntligen...
Postnord lyckades leverera till företagscenter istf ICA där jag normalt hämtar ut rek så den skickades tillbaks till Malmö för omsortering. Dagen efter hamnade den på samma ställe igen men på hemsidan stod att den nått mitt utlämningsställe. På ICA fanns den inte och jag lyckades ta mig till företagscentret innan stängning och hämta ut annars hade den åkt en runda till via Malmö.
Hursomhelst sitter den skönt på min 18cm handled men det är bara två hål kvar så alla under 17cm får problem.
Hursomhelst sitter den skönt på min 18cm handled men det är bara två hål kvar så alla under 17cm får problem.
Haha! Har du satt det ovanpå originalbandet?Visserligen skedde premiären i fredagståden men här är den!
För första gången i världshistorien, Bulova Curve på vitt perlon!
Japp, var för bökigt att ta av original som sitter med fyra pytteskruvar.Haha! Har du satt det ovanpå originalbandet?
Köp en UV-ficklampa!En lumebild hör till!
inte särskilt imponerande med tanke på att den precis laddats i tio minuter med led-ficklampa.
Kom på att jag har den här.Köp en UV-ficklampa!
Tycker att den är riktigt snygg! Hur känns den kvalitetsmässigt? Nått som du själv skulle kunna köpa?Detta är nog vad den är bäst på...
...glänsa i solen med en kaffe eller öl.
Inget fel på kvalitet och sitter skönt men 30m water resist gör att jag inte skulle köpa den, samma anledning gör att jag avstår från vintage Speedmaster.Tycker att den är riktigt snygg! Hur känns den kvalitetsmässigt? Nått som du själv skulle kunna köpa?
Okej, tack för svar!Inget fel på kvalitet och sitter skönt men 30m water resist gör att jag inte skulle köpa den, samma anledning gör att jag avstår från vintage Speedmaster.
Snygg lösning!Så kom vi då till det obligatoriska doppet, hur löser man det med wr 30m?
Jo!
Vi vacuumpackar den.
Och med dykardräkt på går det alldeles utmärkt.
Bulova och jag skålar för att ha lärt känna varandra och snart skall den vandra vidare.
Din galningFörberedde lite i gårkväll.
Synkar med atomur: Check!
Sova i frysen: Check!
Den verkar gå o rätt.Din galning
Sov hen bra där innan då?
I profil så får jag mer AP Concept vibbarÄr det bara jag som får lite Hublot Big Bang vibbar av denna Bulova ?