Lugn & fin..... Haft mkt att göraMin mottagare hämtar ju aldrig ut sitt paket...![]()
Hämtat nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lugn & fin..... Haft mkt att göraMin mottagare hämtar ju aldrig ut sitt paket...![]()
Verkar samma med min mottagareMin mottagare hämtar ju aldrig ut sitt paket...![]()
Mitt paket kom redan i torsdags, men eftersom jag legat till sängs med feber hela helgen blev det ingen öppning förrän idag.
![]()
Mycket bubbelplast...
![]()
En tomtemössa?
![]()
Matchar dagens klocka!
![]()
Men, vänta, här är något mer...
Vad ska den vara till?
![]()
Hmm... tror inte den hör till kepan i alla fall... verkar oanvänd åtminstone ...
Tack så mycket, tomten!
Mitt paket kom redan i torsdags, men eftersom jag legat till sängs med feber hela helgen blev det ingen öppning förrän idag.
![]()
Mycket bubbelplast...
![]()
En tomtemössa?
![]()
Matchar dagens klocka!
![]()
Men, vänta, här är något mer...
Vad ska den vara till?
![]()
Hmm... tror inte den hör till kepan i alla fall... verkar oanvänd åtminstone ...
Tack så mycket, tomten!
Då är vi två.Hmmm, inte fått något än. Finns tomten verkligen?![]()
Hörrududu! Pervo kan du va själv. Det är väl inte jag som påstår att lädernato är "Mysigt" och förgriper mig på gamla Seikoklockor. Snacka om perverst. Borde vara straffbart! Nästan lika snuskigt som färgglada kontrastsömmar... uschHaha, jag börjar misstänka att vissa klocktokar inte är intresserade av själva uren utan snarare är perverterade å det grövsta! @Gummo ...
Har en sån. Grym.Tack tomten!
![]()
![]()
Fått ditt åket ännu?Jag vill ha mitt paket nuuu!
![]()