• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2015

joca

Patek
2-Faktor
Min mottagare hämtar ju aldrig ut sitt paket... :grumpy:
Verkar samma med min mottagare :(

Mitt paket kom redan i torsdags, men eftersom jag legat till sängs med feber hela helgen blev det ingen öppning förrän idag.
image.jpeg

Mycket bubbelplast...
image.jpeg

En tomtemössa?
image.jpeg

Matchar dagens klocka!
image.jpeg

Men, vänta, här är något mer...
Vad ska den vara till?
image.jpeg

Hmm... tror inte den hör till kepan i alla fall... verkar oanvänd åtminstone ...:confused:

Tack så mycket ;), tomten!

Hahahaha helvete vad sjukt!
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Mitt paket kom redan i torsdags, men eftersom jag legat till sängs med feber hela helgen blev det ingen öppning förrän idag.
image.jpeg

Mycket bubbelplast...
image.jpeg

En tomtemössa?
image.jpeg

Matchar dagens klocka!
image.jpeg

Men, vänta, här är något mer...
Vad ska den vara till?
image.jpeg

Hmm... tror inte den hör till kepan i alla fall... verkar oanvänd åtminstone ...:confused:

Tack så mycket ;), tomten!

Haha! Vilken störd (=underbar) människa som skickat det :) Årets julklapp?

Har inte sett något i brevlådan ännu men hoppas på något innan jul :)

Min "mottagare" verkade nöjd ganska tidigt i tråden iaf, skoj!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Haha, jag börjar misstänka att vissa klocktokar inte är intresserade av själva uren utan snarare är perverterade å det grövsta! @Gummo ...
Hörrududu! Pervo kan du va själv. Det är väl inte jag som påstår att lädernato är "Mysigt" och förgriper mig på gamla Seikoklockor. Snacka om perverst. Borde vara straffbart! Nästan lika snuskigt som färgglada kontrastsömmar... usch
 

Gunnar

Omega
Nu fick jag mitt paket!
MmpeHor.jpg

I paketet fanns det några band och en påse kokain :)

ePhFR80.jpg

Visade sig att det inte var kokain, utan en alfa klocka. Roligt nog passade inget av bandet som jag fick med och hade inget, så jag får bära den såhär :D

vksxS9L.jpg

Här är nato läder bandet på min Orient, lite för litet men passar ändå ganska bra :) (Strunta i datumet och dagen på klockan, inte använt den på några dagar :p)
sWqvS43.jpg

Fanns också med ett julkort som jag hittade senare, men glömde ta en bild på det..

Tack så mycket för de fina paketen tomten :D
 

Jonaz

Rolex
Jawohl, någons paket är på väg. Skickades innan lådans stängning för dagen igår. Jag hoppas det hinner komma fram innan jul. ( nu var det ju inte så förtvivlat långt och dessutom på rätt kustsida )
Grön jul på er!
 

Karlsson

Panerai
Dags för öppning! Satan vad jag har skjutit upp detta, men bättre sent än aldrig :)
Började med ett paket som fick plats i lådan
Fil 002.png

Krävdes en gul öl för att komma i paketöppnarstämning

Fil 003.png

Perfekt, en smidig liten lupp med lampa! Va svårt att få med en bra bild genom glaset dock.. här är ett tappert försök trots allt:

Fil 004.png

Tack hemliga tomten! Ska bli kul att undersöka klocklådan ordentligt :)


Mitt juläventyr slutade dock inte där! Igår ramlade det ner en avi i lådan(!) och det verkade onekligen som att Karlsson varit extra snäll i år..
paket.png

"I detta paket ingen Raket
Något för bordet något för handen och stranden"
Ett fantastiskt julrim som även fick cred ifrån damen på posten!

Fil 000.png


Så himla fint, tackar hjärtligt! Den grymma klockan fick en hedersplats
Fil 009.png


Hur löser vi då besväret med att någon i samlingen förmodligen blir utan paket från den hemliga tomten i år..? Här kommer ett försök från Karlsson som kanske hjälper att lindra smärtan
Skärmavbild 2015-12-22 kl. 16.49.57.png


God jul alla!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Ett paket kom idag 22 dec, utan avsändaradress...... i en julstress

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg



En fin bok!!!! i behändigt format, kanon!!!

2 Nato band !!, varför ändra ett vinnande koncept?, ett för stranden och ett för skogen, underbart!!!!
och ett Hirch också

Stort Tack och God Jul Secret Santa och alla KlockSnackare !!
 

Lowe92

Cartier
Har varit borta över helgen men äntligen har jag kunnat åka och hämta ett paket som väntat på posten övergivet och ensamt.
2015-12-22 18.24.22.jpg

Efter att ha kämpat mig igenom silvertejp så möts jag av en darth vader i lego.
2015-12-22 18.26.22.jpg

Men det var ju inte vad som fanns i boxen när man kom djupare, istället möts jag av två väl inslagna paket.
2015-12-22 18.28.41.jpg

Öppnar först det lilla paketet och hittar en vacker bok som det kommer bläddras i mycket kan jag lova!
2015-12-22 18.29.28.jpg

Och till min stora förvåning innehåller det stora paketet, tre paket till! Tror att tomten vet att jag har varit extra snäll i år. =)
2015-12-22 18.32.45.jpg

Och här i hittar vi en först ett snyggt orientcase.
2015-12-22 18.33.37.jpg

Därefter hittar vi ett snyggt, travelcase.
2015-12-22 18.35.32.jpg

Som absolut inte är tomt! :) (vet dock inte vilken ref så någon får gärna tipsa)
2015-12-22 18.34.55.jpg

Därefter hittar vi ett det sista paketet med en lupp och ett bandbytarverktyg.
2015-12-22 18.36.47.jpg

Nu till sist en bild på allt och det obligatoriska wristshottet!
2015-12-22 18.39.22.jpg

Ber om ursäkt ifall någon tycker det är för mycket bilder men kunde inte låta bli när jag fick så väldigt mycket paket! (och jag vet att klockan är felställd på bilden också men i min iver hanns det inte med.)
Tackar min tomte något enormt mycket för alla fina paket och önskar honom/henne en riktigt God Jul! :heart: (och er andra också förstås!)
 
Topp