Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte jag! Var ju tvungen att fixa grejer efter det att man fått reda på vem man fått då jag iaf ville ha lite bättre odds att prylarna passar mottagaren!Och av den anledningen hade jag gärna sett att man fått namnen ännu tidigare! I övrigt fantastiskt trevligt uppstyrt! Skickar ikväll dock!
![]()
Skönt att ingen hade öppnat det när du fick det!!Mitt har kommit men är oöppnat, någon form av bok har jag klämt mig fram till.
Nää vad schysst! Bra julklappIdag damp det ner i postlådan! Fan vad snäll jag måste varit! Tusen tack hemliga tömten! Får hoppas mitt kommit fram då jag skicka det i onsdags!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt bra!!Nää vad schysst! Bra julklapp
Skumtomtar och sprit. Det är guldPaket
![]()
Paket i paket. Vad kan det vara?
![]()
A kings ransom i skumtomtar!
![]()
Åsså nubbe till också.
![]()
Tack tomten
NopeFick ett sms från syrran att det finns 2 paket till mig, antingen är ett av de secret santa. Eller bandet jag köpte förra veckan. Spännande![]()
Fan den var inte dum du..![]()
![]()
Damp ner i förra veckan, men varit galet upptagen!![]()
Tackar ödmjukast tomten!
Låter behjärtansvärt i mina öron!Är det faux pas att sälja sin secret santa-present och donera till cancerfonden?Det var en jättefin present, men inget jag själv kommer bära, så då kan någon lycklig som tycker bättre om stilen få den samtidigt som vi stödjer forskningen!
Tycker jag låter bättre än att den inte kommer användas.Är det faux pas att sälja sin secret santa-present och donera till cancerfonden?Det var en jättefin present, men inget jag själv kommer bära, så då kan någon lycklig som tycker bättre om stilen få den samtidigt som vi stödjer forskningen!
För mig är det mer än helt okej att sälja den vidare till förmån för välgörenhet speciellt bcf. Posta gärna på tråden när allt är klartÄr det faux pas att sälja sin secret santa-present och donera till cancerfonden?Det var en jättefin present, men inget jag själv kommer bära, så då kan någon lycklig som tycker bättre om stilen få den samtidigt som vi stödjer forskningen!