• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paketöppningstråd - Secret Santa 2016

Inte jag! Var ju tvungen att fixa grejer efter det att man fått reda på vem man fått då jag iaf ville ha lite bättre odds att prylarna passar mottagaren! :) Och av den anledningen hade jag gärna sett att man fått namnen ännu tidigare! I övrigt fantastiskt trevligt uppstyrt! Skickar ikväll dock! :)

Alltid roligare när det är skräddarsytt :hungry:

Fick mitt paket i fredags men har varit bortrest så öppnade det igår. Stort tack Secret Santa! :)

IMG_1082.JPG
IMG_1083.JPG

Mitt paket skickas idag så jag hoppas det hinner fram innan jul men med tanke på Postens track record så kan det gå precis hur som helst...

Hallå. Mitt paket har kommit men eftersom jag är annorstädes bad jag min ömma moder hämta det åt mig. Det är även hon som är skyldig till bilden...

IMG_8073.JPG

- Ett kanvasband, som om det är 20mm kan funka bra på alpinisten.
- Ett bandverktyg som ser betydligt bättre ut en det jag har. Mitt börjar dessutom bli slitet.
- En mindre ficklampa av "taktisk" modell. Ska bli spännande att fingra på och se om det är något drag i.

Tack så mycket tomten. Praktiska och bra presenter :)

Även hos mig hade tomtefar varit ner genom skorstenen och lämnat paket under dagen
image.jpeg

Titta, en riktig julklapp!
image.jpeg

En väl inslagen sådan...
image.jpeg

Tack snälla tomtefar för en funky Citizen-automat! Cool boettform.
image.jpeg

Det obligatoriska handledsskottet:
image.jpeg

Tyvärr får jag den inte att ticka igång, låter som verket sitter löst när jag skakar lite på den. Går bra att ställa dock.

Alltid ett lika roligt initiativ med secret santa, bra styrt i år @Daniel Cruz Vera! Hoppas samtliga får sina paket under veckan och att alla får en god jävla jul! Puss på er

Vilka presenter! får hoppas det blir en favorit i repris nästa år så jag kan vara med.
Tror nästan jag måste gå iväg och köpa något fint till mig själv och skriva secret santa på

Är det faux pas att sälja sin secret santa-present och donera till cancerfonden? :) Det var en jättefin present, men inget jag själv kommer bära, så då kan någon lycklig som tycker bättre om stilen få den samtidigt som vi stödjer forskningen!
Tycker jag låter bättre än att den inte kommer användas.
Har redan börjat spåna på julklapp till nästa års secret santa, missade detta i år tyvärr :(

Tillägg: Om det blir att sälja så får du gärna länka/skriva här. Kanske kan vara intresserad.

Senast ändrad:
Är det faux pas att sälja sin secret santa-present och donera till cancerfonden? :) Det var en jättefin present, men inget jag själv kommer bära, så då kan någon lycklig som tycker bättre om stilen få den samtidigt som vi stödjer forskningen!
För mig är det mer än helt okej att sälja den vidare till förmån för välgörenhet speciellt bcf. Posta gärna på tråden när allt är klart :)
Kärlek till alla
D.C.V

Tillbaka
Topp