Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet! svårt att hitta på något nytt när man är i slutet på passarounden.Funkar bra till öldrickning
![]()
Man kan ju alltid....... olla den........Jag vet! svårt att hitta på något nytt när man är i slutet på passarounden.![]()
Exakt!Jag vet! svårt att hitta på något nytt när man är i slutet på passarounden.![]()
Det uppskattas. Vill inte tvingas bära runt på en ollad k*kklocka!
Det uppskattas. Vill inte tvingas bära runt på en ollad k*kklocka!
...done that.Man kan ju alltid....... olla den........![]()
Nervösa lär nog de flesta av oss varaJobb står på schemat. Bytte även band till originalet innan, så man hinner utvärdera det inför överlämningen till nästa på listan.
![]()
Tycker det är behagligt att bära, och passar klockan bra. Gillar det signerade spännet också.
![]()
Börjar gilla den här klockan skarpt måste jag erkänna. Så det kommer bli en sjukt spännande dag när utlottningen ska ske![]()
Verkligen! Ja, samma här. Eller ja, behöver och behöver... Har väl på tok för många klockor egentligen men visst behöver man alltid en tillNervösa lär nog de flesta av oss vara. Skulle behöva lite utökning i klocklådan
![]()
Då får åka 2 gånger!Nu har jag serverat ungarna mat och det är strax dags cykla iväg och hämta ut paketet. Synd att min fru jobbar supersent idag och har tagit bilen. Kommer jag att kunna transportera den legendariskt stora lådan utan tillgång till en kombi?
Du får se det som ett träningspass!Nu har jag serverat ungarna mat och det är strax dags cykla iväg och hämta ut paketet. Synd att min fru jobbar supersent idag och har tagit bilen. Kommer jag att kunna transportera den legendariskt stora lådan utan tillgång till en kombi?
Oj! Var jag borta så länge? Jag och sonen delade även ut några kalasinbjudningskort.Undra om han har långt till affären eller tror ni att det hänt honom något?
Jag har haft samma problem.Första intrycket av klockan är gott. Jag tänkte att den kanske skulle vara lite väl stor men jag tycker den sitter bra. Originalbandet är kanske lite plastigt, men jag gillar utseendet.
(varför kommer jag inte åt klocksnack från min PC idag? Alla andra siter fungerar. Jag har testat med olika browsers. Jag kommer uppenbarligen åt klocksnack med min mobil som kör wifi genom samma router. Nu börjar det bli drygt att skriva på mobilen.)
![]()