Dragone0451
Basic
Det är fötterna som är det mest intressanta med målningen.Nej nu får ni sluta! Här är min och frugans bröllopsmålning och jag har icke monokel.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är fötterna som är det mest intressanta med målningen.Nej nu får ni sluta! Här är min och frugans bröllopsmålning och jag har icke monokel.![]()
Alla är väl lakritsjunkies?Såhär ska det se ut!
Herr @Casual Bum har tydligen koll på att jag är lakritsjunkie eller så har påsarna åkt med hela tiden i kartongen. Tack tack säger jag oavsett. Djungelvrålet lär gå åt fort!
![]()
Får hitta nån kväll att mumsa lakritsen och läsa boken.
Spontant efter 10 min brukande kan jag tycka att tavlan är riktigt najs, väl utförd, bekvämt nato och klockan sitter perfekt på min handled. Ser fram emot fortsatt testande.
![]()
Nu är paketet på väg till bäste @Affe!![]()
Vad roligt, detta ser jag verkligen fram emot.Nu jävlar är det nära!
![]()
Det där blev ju riktigt bra!Hittade ett orange 22mm armband i en av lådorna!
![]()
![]()
Stark inledning @AffeSpännande, känslan är som när man var barn på julaftonsmorgon och ville börja öppna paket!
![]()
Nice! Även nu följer det med godis ser jag! Tack för det @Scaramanga , det får bli en tradition när man skickar iväg klockan till nästa i medlemmen i passarounden!
![]()
Boxen klockan ligger i är rätt Coolers, får än att tänka på lite samurajer! Boken som @Crane var så schysst att skicka med, ska bli riktigt kul att bläddra i.
![]()
Första intrycket är! Att jag trodde den skulle kännas större faktiskt. Om jag ska komma med något negativt så här på direkten så är det att 22mm mellan luggarna känns lite off, då man inte har en uppsjö av armband liggandes i den storleken. Men det ska tilläggas att det är inget avgörande för att jag inte skulle gilla klockan för övrigt! Tavlan är fan i mig magisk.
![]()
Klasse ville vara med i denna lilla paketöppning! Ser nu att klockan och Musse färgmatchar varandra, det är ju ett enormt plus! Nu skall jag bara ställa tiden och datumet, och sen ska jag köra OWG så länge jag har klockan i min ägo.
![]()
Det håller jag helt klart med om. Lite konstigt att de valde att inte ha det även om jag förstår varför.Tackar!
Hmm...hade nog velat ha LUME på indexen runt om och inte bara på visarna och Kl 12.
![]()
Det blev en rätt lyckad kombination som du fick till härHittade ett orange 22mm armband i en av lådorna!
![]()
![]()
Riktigt roligt att se lite jämförelser och mått.Hmm...kändes som en riktigt liten tjockis, men när jag mätte med skjutmåttet så blev jag faktiskt förvånad!
På läder så var det en tunnis!
![]()
Trodde faktiskt att den var fetare än min Panerai PAM48, men det visade sig att det var den inte!
![]()
Om man nu inte bär klockan på NATO, för då blev det ett annat ljud i skällan!
![]()
Är ju svårt att få till skillnaden på bild, men jag har försökt så gått jag har kunnat!
Först körde jag GAARA på läder.
![]()
![]()
Och sedan på NATOT.
![]()
![]()
Så vill man köra denna GAARA på NATO till finskjorta så flyger det inte under radarn ifall ni frågar mig.
![]()
![]()
Tycker fortfarande att denna klocka är riktigt kul att bära, men då med fördel på läder!
![]()
Skulle jag använda NATOT så skulle i alla fall jag skurit bort flärpen på undersidan på stört...
![]()
Oväntat bra kombo faktiskt!Dag 5. Fortfarande sjukt nöjd med klockan iaf estetiskt!
Idag så har jag bytt till ett vinrött läder, tycker att det nästan funkar lika bra som det orangea...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt inlägg!Vi fortsätter med bilder! Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har man inte en uppsjö av band liggandes i lådorna, eftersom måttet mellan luggarna är 22mm.
Men här har jag iaf skrapat ihop vad jag kunde hitta runt om i lådorna + originalet som kom med klockan.
![]()
Som vanligt ska min gamla vapendragare buLLen vara med på ett hörn.
![]()
Börjar med ett blått!
![]()
![]()
Sen går vi på det Orangea, och det flyger riktigt skapligt tycker jag.
![]()
![]()
Efter det provar vi ett naturfärgat som jag kört på min panna. Inte så dumt, men nog tycker jag att det orangea var något bättre, ellé?!
![]()
![]()
Vad säger panelen om bajsbrunt?! Var ju inte skit rakt av, men nog har man sett bättre kombon i sina dagar.
![]()
![]()
Då går vi loss på ett vinrött RIOS1931, håller riktigt hög kvalité mot vad du betalar. Jag gillar denna kombo, den är inte alls dum.
![]()
![]()
Jaha ja, då var det roliga slut! Näääää....det kommer mera, nu kör vi lite NATO.
Denna gråa, körde jag under än väldigt kort period på min Pam48, vi snackar några timmar bara.
Så jäfla dumt var det väl inte , även om det kanske inte var bra...
![]()
![]()
Nu har vi kommit till NATOT som satte på klockan från fabriken.
Jag är inget NATO fan, och jag har begränsade kunskaper när det kommer till NATO, det sticker jag inte under stolen med. Men så mycket kan jag säga att skiten som kom med GAARA andas kvalité.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och på klockan så ser det ut så här mina vänner!
![]()
![]()
Sist men inte minst så provar vi på ett gummi, även denna har suttit på min PANNA, är det Hiss eller Diss?! Även gummi kan jag ha lite svårt för, då jag tycker att det blir för varmt, men snyggt kan det vara ibland på vissa klockor. Frågan är väl om det var det även denna gången på GAARA.
![]()
![]()
Jag håller med @MrIzoard, grymt inlägg!Vi fortsätter med bilder! Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har man inte en uppsjö av band liggandes i lådorna, eftersom måttet mellan luggarna är 22mm.
Men här har jag iaf skrapat ihop vad jag kunde hitta runt om i lådorna + originalet som kom med klockan.
![]()
![]()
Börjar med ett blått!
![]()
![]()
![]()
![]()
Efter det provar vi ett naturfärgat som jag kört på min panna. Inte så dumt, men nog tycker jag att det orangea var något bättre, ellé?!
![]()
![]()
Vad säger panelen om bajsbrunt?! Var ju inte skit rakt av, men nog har man sett bättre kombon i sina dagar.
![]()
![]()
Då går vi loss på ett vinrött RIOS1931, håller riktigt hög kvalité mot vad du betalar. Jag gillar denna kombo, den är inte alls dum.
![]()
![]()
Jaha ja, då var det roliga slut! Näääää....det kommer mera, nu kör vi lite NATO.
Denna gråa, körde jag under än väldigt kort period på min Pam48, vi snackar några timmar bara.
![]()
![]()
Jag är inget NATO fan, och jag har begränsade kunskaper när det kommer till NATO, det sticker jag inte under stolen med. Men så mycket kan jag säga att skiten som kom med GAARA andas kvalité.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sist men inte minst så provar vi på ett gummi, även denna har suttit på min PANNA, är det Hiss eller Diss?! Även gummi kan jag ha lite svårt för, då jag tycker att det blir för varmt, men snyggt kan det vara ibland på vissa klockor. Frågan är väl om det var det även denna gången på GAARA.
![]()
![]()
Den är oväntat på bra på läder faktiskt. Det vinröda från Rios blev riktigt snyggt på.Vi fortsätter med bilder! Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har man inte en uppsjö av band liggandes i lådorna, eftersom måttet mellan luggarna är 22mm.
![]()
![]()
Börjar med ett blått!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()