• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround Seiko Gaara SRPF71K1 - Bilder m.m.

Ska vi utse vinnaren med omröstning eller utlottning?

• Omröstning

Röster: 9 27.3%
  • Utlottning

Röster: 25 75.8%

• Totala väljare
    33
  • Enkät stängd .
Helgen har gått i kalasets tecken och därför med andra klockor. Men nu har den hittat fram igen😃

B097887C-D909-48D1-8CDF-4E9A29C8B3D5.jpeg

Jag är med.

Jag ska vara med. Så vecka 7 passar utmärkt. Om nu schemat fortfarande håller tidsplanen.
Jag skulle ha den vecka 5 enligt schemat med fick den i slutet av vecka 6. Skickar iväg den i slutet av denna vecka till @Affe
Då kommer klockan till mig i början av mars. Föreslår att vi flyttar ner alla som är med i OWGMarch till plats 11 eller 12 och senare för att vara på den säkra sidan. Hur låter det?

Då kommer klockan till mig i början av mars. Föreslår att vi flyttar ner alla som är med i OWGMarch till plats 11 eller 12 och senare för att vara på den säkra sidan. Hur låter det?
Jag kikar på det under dagen, vi kan säkert flytta om lite utan att det påverkar sluttiden och om det inte går får vi pausa. Dvs om alla är med i OWG.

Fortfarande stämmer inte dina veckonummer @Staafen
Nej men det är fortfarande inte vecka då det är leveranstider mellan varje, det har vi ju redan tagit upp. Det är bara en turordning.

Just nu vill jag bara ta reda på vilka som ska vara med på OWG för att kunna ändra om i listan. Jag håller på att se över hur vi kan lägga upp det för att inget ska krocka med OWG.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp