• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround: Seiko Padi.

@Johnne skickar naturligtvis bilder till mig via PM på vad klockan verkligen varit med om, precis som jag kommer att mörka vilka vidrigheter som hänt. När utlottningen är klar publicerar vi naturligtvis allt i en gratulationstråd, hoppas du vinner @Urkvinnan. :D
Du är så påhittig @jabla och du är inte typen som sätter ditt ljus under skäppan, men för säkerhets skull rekommenderar jag alla att blötlägga klockor som du varit i närheten av i sprit över natten. Alternativt koka dem. Eller helst koka dem i sprit. Efter att de varit blötlagda.

Då börjar vi testandet!
Test 1 var en skendränkning då det ska vara ok igen. Kom sen på att det är en dykare så.... Ja... Skit samma
Test2! Extremkyla! Det är just nu snö å sånt i Skåneland
IMG_20170208_081828-01.jpeg

Stay tuned.....

Nu blev de av förklarliga skäl inga bilder under förloppet. Men kan iaf meddela de som testar vad PADI'n tål att den även klarar av barnafödslar :)

Dykarringen funkar för övrigt suveränt att hålla på koll på måltiderna med.

Jaha.. Padi veckan är över.
Tyvärr legat i säng största delen.
Men, mina reflektionen om klockan:
+
Skön att bära.
Snygg tavla.
Lagom stor.
-
Lite obalanserad.
Bezeln känns lite billig (dock ok i denna prisklass)
Skador på sekundvisaren.
Smuts på tavlan.

Sooo? Vill jag ha den? Absolut!
Är jag villig att betala närmre 5000kr för den? Nja, inte troligt.
3000kr nypris känns mer rätt.

Tillbaka
Topp