Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min vecka börjar med en klassisk bilöppning.
![]()
Äntligen!!!!Min vecka börjar med en klassisk bilöppning.
![]()
För sentPs... slicka INTE på glaset...ds
För sent
Kunde inte hålla mig i bilen.
Din hustru sa att du var så frisk du kunde bli, sjuk var du ju redan innan förra veckan.![]()
Haha fy fan vad jag ser fram emot den här veckanSjälvklart fick alla som hjälpt till mat efteråt.
![]()
Jag har skräckblandad förtjusning sett fram emot denna vecka. Hur FAN ska jag nu kunna bräcka dig?Självklart fick alla som hjälpt till mat efteråt.
![]()
Bränn inte gummit nu @jabla. Något har du väl lärt dig efter INOX-incidenten?Intorkad soppa ser bara tråkigt ut, hjälper till att torka ytterligare...
![]()
och få lite färg på det hela.
![]()
Jag är väldigt nöjd att @meo_swe skall ha den före dig.Och @jabla, jag har googlat frenetiskt men inte någonstans har jag hittat information om att padin ska tåla något annat än att vara några hundra meter under vattnet. Det är liksom bara det en typisk dykarklocka kan. Den är inte built to resist.
Det var micron, skall inte köra den där med gummi på.Bränn inte gummit nu @jabla. Något har du väl lärt dig efter INOX-incidenten?
Hahahahaha!!! Det är detta jag väntat på, nu jävlar händer det grejerTänk om man hade lilla klockan i ett snöre i toan...
![]()
jag skulle dra den upp...
![]()
och ner...
![]()
den skulle smaka så mycket mer.
![]()
Tänk om man hade lilla klockan i ett snöre i toan...
![]()
jag skulle dra den upp...
![]()
och ner...
![]()
den skulle smaka så mycket mer.
![]()
![]()
Märkligt beteende? Jag förstår inte.Kan någon förklara det märkliga beteendet att lägga en klocka i mat, värma densamme med blåslampa för att till sist fira ner den i en toalett?
Allt är inte alltid vad det ser ut att vara.
Choklad kan se skitäckligt ut...
![]()
Kanske skall be om en diagnos, är jag sjuk på riktigt?
![]()