Tack för tipset.Be om en rektoskopi till att börja med. Vem vet vad de kommer finna? En gammal Seiko som kämpar för sitt liv kanske![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset.Be om en rektoskopi till att börja med. Vem vet vad de kommer finna? En gammal Seiko som kämpar för sitt liv kanske![]()
För din skull @UrkvinnanDu är så påhittig @jabla och du är inte typen som sätter ditt ljus under skäppan, men för säkerhets skull rekommenderar jag alla att blötlägga klockor som du varit i närheten av i sprit över natten. Alternativt koka dem. Eller helst koka dem i sprit. Efter att de varit blötlagda.
En skyttegrogg!
I eftermiddag har vi spacklat, slipat och lagat hål i gipsskiva...
![]()
kändes skönt med en bastu efteråt.
![]()
Oavsett ordning är det ju någon som vinner den till sist...Du borde få passaround klockorna sist! Stackars dem som kommer få den efter dig![]()
Oavsett ordning är det ju någon som vinner den till sist...
Har aldrig hittills varit den som gjort mest bestående märken på en passaround jag varit med på.
Tråkigt att du känner så. Jag försöker bara köra show utan bestående märken. Innan jag blev vinnare av Inoxen gjordes inga bestående skador på den heller.Har varit småsugen på en PADI, såg tråden nu och tänkte "FAAAN att man missar en passaround med den". Efter att ha sett att @jabla i vanlig ordning gått apeshit på den så känner jag inte riktigt att jag missar så mycket längre...
Nu blev det helt fel här, inser att det jag skrev totalt missade den "glimt i ögat" jag tänkte när jag skrev det, jag skyller på att jag är trött. Jag gillar "showen" och jag tror dig på att du inte gör några bestående märken på en klocka du inte äger. Dessutom gillar jag att du ballat ur (ha!) totalt gällande INOXen, visar upp den tråden för oinvigda ibland då jag tycker den har rätt högt underhållningsvärde även för icke klocknördar.Tråkigt att du känner så. Jag försöker bara köra show utan bestående märken. Innan jag blev vinnare av Inoxen gjordes inga bestående skador på den heller.
Där är den inlämnad för transport till någon förort utanför Jerusalem.
![]()
Tyvärr blev det en plågsam död för seikon....men det var kul att testa något jag inte hade köpt! Det var nog inte Guds gåva, tror inte den hör hemma i bibelbältet...kanske återuppstår den på 7:e dagen när @meo_swe tar över den...Lever någon pepsi fortfarande eller blev det en kamp till döden? @Selvedge13
Den ligger i posten. .. uppdarerar så fort jag ffått denVad händer??
Posten kan man lita på!Då har turen kommit till fjollträsk....
![]()
Nu jäklar blir det fart i tråden! Padin kommer vara sjukt trött på veggo-mat efter denna veckaDå har turen kommit till fjollträsk....
![]()