Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte den gick lite trögt så jag sprutade in lite 5:56 i den tidigare idag. Därefter gick den som smort..
Nu är Sinnen hos mig. Förtjänstfullt överlämnad av alexndr. Jag har egentligen inte hunnit med annat än att sätta dit alla länkbitar och vända bandet. Inte för att jag vet om det är rättmen jag vill öppna den lilla låsflärpen mot mig och öppna själva låset från mig. Härlig länk f.ö.
Dykförlängningen finns där och jag hå(er med, den är skön och det känns tysk kvalitet med insexskruvarna.Så sitter länken på min UX iaf, låsflärpen mot mig och fälla låset från mig när man öppnar. Den sitter som från fabrik, har även för mig att det fanns någon liten skiss eller så om det i manualen. Gillar också länken, men 358:an saknar väl dykarförlängningen som UX:en i spännet? Länkarna i övrigt ser riktigt lika ut. Skönt solid känsla i den i alla fall, och insexskruvarna är riktigt smidiga.
Nu är Sinnen hos mig. Förtjänstfullt överlämnad av alexndr. Jag har egentligen inte hunnit med annat än att sätta dit alla länkbitar och vända bandet. Inte för att jag vet om det är rättmen jag vill öppna den lilla låsflärpen mot mig och öppna själva låset från mig. Härlig länk f.ö.
Första bilden
![]()
Första bilden![]()
Vi väntar på bilder.......
![]()
Av ren vana åkte ExpII på imorse...klantigt...skall lufta Sinn´n imorgon å kirra bild.Vi väntar på bilder.......
![]()
Av ren vana åkte ExpII på imorse...klantigt...skall lufta Sinn´n imorgon å kirra bild.
Kanske kör en lume shot session ikväll![]()
Bland dina PM...Vart har listan med turordningen tagit vägen?
Så man vet vem som ska ha efter mig.
Vart har listan med turordningen tagit vägen?
Så man vet vem som ska ha efter mig.
Dass Sinn har landat hos mig under dagen.
![]()
Tyvärr konstaterade Henrik rookie och jag, vid överlämnandet, att det saknas keeper på det nuvarande bandet, vilket som synes inte funkar speciellt bra för mig med smala handleder... Får se vad som ska testas istället, så återkommer jag med lite intryck vad det lider.
![]()
Så är det någon som vet med sig eller hittar den så vore det super, om du hörde av dig med ett PM.