Torrdusch?Det gäller ju att utmana sig själv.
Vi tillbringade natten i separata sovrum och startade morgonen med en dusch tillsammans.
Det kan behövas efter senaste fågelbadet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Torrdusch?Det gäller ju att utmana sig själv.
Vi tillbringade natten i separata sovrum och startade morgonen med en dusch tillsammans.
Det kan behövas efter senaste fågelbadet.
Och vad värre är: Den lille vovven är suddig. Är hen sjuk?Det där med reflexer i glaset.
Han är frisk som en nötkärna!Och vad värre är: Den lille vovven är suddig. Är hen sjuk?
Låt honom leka lite med klockan.Han är frisk som en nötkärna!
Hmm... apportering i skogen med klocka runt benet.Låt honom leka lite med klockan.
Kan nog tycka att du borde prova en lite extremare åktur. Sätta klockan på prov liksom!Victorinox gör Gröna Lund.
I din omgivning kunde klockan lika väl varit beige, den syns inte trots storleken.Och så var det det där med färgsättning.
Det blev en del karuseller men då mitt sällskap var 5 st 5 och 6åringar så var nyckelpigan det mest crazy.Kan nog tycka att du borde prova en lite extremare åktur. Sätta klockan på prov liksom!
Klockans lite försiktiga färgsättning gör ju att den passar bra till färgglada kläder.Igår körde jag såklart lite matchande blått.
Idag ska jag leta upp något aningens mer färgglatt.
Men det slutade med något mer nedtonat.
Bra studs i den ungen!Däremot så användes den som fotboja under 4 timmar igår.
Det gäller att hålla fast studsande ungar på Grönan.
Som vilken äkta hälft som helst alltså?Jag gillar den. Den är tung och får sig smällar hit och dit (jag härjar en del) och jag tycker den är lite småful med sitt sneda datumfönster. Men vi kommer överens.
Snart är det helgmys.
Hoppas han får smaka på maten.Det övergick till skallgång efter grannens chihuahua som fortfarande är bortsprungen. Men nu har det firats 20åring hela dagen och äntligen ska jag och Mr V ta oss en sväng till stan och käka.
Nope. Han var ordningsvakt.Hoppas han får smaka på maten.
Om du satt klockan på jycken hade den inte orkat så långt bort.Och någon grannhund är ännu inte hittad.
Snyggt att få in lite orange.Nu ska vi ta oss från asfalten till skogen. Matchar med lite orange.
Tidigt på morgonen i söndags så hörde jag oljud i hallen. Jag tittade upp och såg en främmande figur som bröt sig in. Jag plockade upp det första jag fick tag i, vilket råkade vara klockan, och slängde mot tjuven. Den träffade honom i skallen så han knockades.
Klockan funkar alltså utmärkt som tjuv-klubbare också.