Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter 4h jobb är det dags för lite vila för inox...
Mer spännande bilder än såhär blir det inte på arbetstid (av sekretesskäl) men ikväll ska den få grilla hamburgare och se fotboll
Gör något som ingen gjort innan.Ser fram emot paket imorgon får se vilka strapatser men kan hitta på med inoxen
Finns det något du inte gjort @jabla ?Gör något som ingen gjort innan.
Jodå men det får andra fundera ut, finns många sjuka grejer kvar att göra.Finns det något du inte gjort @jabla ?
Det är inte vikten utan trycket som dödar.Vi väntar ju fortfarande på stridsvagnen. Min lastbil vägde ju bara hälften av en standardtank.
Hastigheten kan också bidra...Det är inte vikten utan trycket som dödar.
Det är därför tunga människor ska röra sig långsamt och inte ha pumps med stilettklackar. Det tänker jag ofta på när jag är ute och springer i mina väldämpade skor.Hastigheten kan också bidra...
Middag..Snabbmeddelande när frun är ute på galaj
Inte jätte imponerad av lumen dör snabbt i nattnings mörkret. Annars måste jag säga att den känns rejäl och gedigen byggd gummit sitter skönt och är följsamt bra första testat.
Lovar att uppdatera tråden om mina stilettos åker på...Det är därför tunga människor ska röra sig långsamt och inte ha pumps med stilettklackar. Det tänker jag ofta på när jag är ute och springer i mina väldämpade skor.