• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den Gula

Gult är fult!?
IMG_20160601_092826.jpg

Nej, verkligen inte! En färgklick i vardagen som förgyller tillvaron, man blir glad :)

Lämnade den lille i skogen idag, låter bra va ;). En dag i veckan är förskolan i skogen å härjar, bra att de får se verkligheten å inte bara via en skärm!

Terräng körning med vagn!
IMG_20160601_100901.jpg

Väldig bra färg om man skulle råka tappa den, syns lätt!
IMG_20160601_103508.jpg

Pissen var också intresserad av denna best!
IMG_20160601_103642.jpg

För en best är det verkligen med sina 45mm, alldeles för stor för mina klena handleder. Tycker de skulle hållt sig till 43mm istället som den "vanliga" inoxen.

Bärs är extra gött på en onsdag när man har en tid att passa, skjuts hem vid elva och möte på förskolan nio imorgon bitti. Suck....
IMG_20160601_213609.jpg

Nu kör vi! Men kom ihåg, det handlar inte om att vinna utan att deltaga! Jo tjena! Nu jävlar!
IMG_20160601_191331.jpg
Citerar mig själv men det roligaste var att jag vann, om det berodde på att de andra var mer i gasen än vad jag var eller att jag inte spelat minigolf sen jag vet inte när låter jag va osagt?? Förstår ni o_O. Tror det beror på att jag hade självaste INOX på armen :cool:

Typ en kvart senare (ni ser tiden på klockorna) så är det inte mycket lume kvar att hurra över. Orienten har betydligt mer styrka och då är väl inte orient direkt kända för sin lume, det säger väl allt.
IMG_20160602_000808.jpg

Detta var ett snabbtest däremot klockorna utsattes för stark ljuskälla i ca en och en halv minut.

Nu går det undan! Ford mondeo herrgårdsvagn 140hk diesel, som en raket... önsketänkande kanske men man måste ha drömmar här i livet!
IMG_20160602_115153.jpg

Edit: Gör inga sådana här idiotier som att fippla med telefonen när du kör bil!
IMG_20160602_120430.jpg

Utan ta kort när du är stillastående om du prompt måste ta en bild i bilen!

Hälsningar herr redig!

Den var odistinkt redan innan lastbil, det var en av detaljerna jag reagerade på som negativ vid första titten. Hur är det med den röda och blå?
Var tvungen att kolla och nog glappar den röda alltid. Inte så mycket att det känns som om det är fara för hälsa och säkerhet vid ett dyk, men ändå mer än på Hydroconquesten.

Tillbaka
Topp