• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround. Victorinox I.N.O.X. Professional Diver. Den Gula

Eriksberg e inte fel!
IMG_20160603_230604.jpg

inox håller med! :D

Usch lite bakis idag.... får se om vi orkar en kväll till jag och inox.
Just nu är jag inte nått sugen....
IMG_20160604_124804.jpg

Får hålla mig till detta nu istället....
IMG_20160604_125240.jpg

Måste säga att nu när vi hängt ihop i flera dagar så börjar jag fatta tycke för INOXEN, det trodde jag aldrig.... var lite skeptisk i början. Alldeles för stor och tung men man vänjer sig!

Då var det min tur, nyss öppnat och satt på mig den :)
image.jpeg

image.jpeg

Väldigt spontana intryck:
- Lite större än jag trodde
- Gult är inte fult, men färgglatt
- Bra gummi, känns rätt skön att bära
- Hade förväntat mig bra finish, men mkt bättre än så. Ser välgjord ut!
- Jag vill ha en, så vinna denna vore trevligt ;) Eller så får det köpas senare :)

Imorgon får den följa med till jobbet, antar mina kollegor (och barnen, jobbar på förskola) lär märka den. Den är ju inte sååå diskret :D

Efter en jobbdag med bumperskydd tycker jag denna "gimmick" är rätt användbar. Framförallt om denna klocka vore min enda då det möjliggör att använda klockan vid situationer jag skulle kunna strunta i det av risk för mer än normalt slitage. Enda negativa är att den upplevs en hel del större men går att leva med... :)

Tillbaka
Topp