.....
Så betyget efter en dag på handleden är definitivt en femma av fem!
En femma av fem?
Är det bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
.....
Så betyget efter en dag på handleden är definitivt en femma av fem!
Låter faktiskt rätt dåligtEn femma av fem?
Är det bra?
Lustigt vad man har olika referensramar. Jag som är van vid Longines tycker att den lyser som en sol men jag har läst i de andra passaroundtrådarna om missnöje med lumen.Det jag stör mig mest på nu är den dålig lyskraften. Igårkväll hade den varit med hela dagen och nyligen varit i ljusa utrymmen, ändå blir den utklassad av min Luminox som legat i ett halvmörkt rum hela dagen..
Ville se om kopieringsljuset kunde göra någon skillnad.
Tyvärr ingen skillnad, men det blev i alla fall en rätt ball bild.
Konstigt, trodde att Longines hade bra lume. Du borde köpa en Seiko om du vill få en bättre referensramLustigt vad man har olika referensramar. Jag som är van vid Longines tycker att den lyser som en sol men jag har läst i de andra passaroundtrådarna om missnöje med lumen.
Den sista är mamma och pappas hund så läget är under kontrollJag gillar idén att du lär din valp att tugga på klockor!
Lustigt vad man har olika referensramar. Jag som är van vid Longines tycker att den lyser som en sol men jag har läst i de andra passaroundtrådarna om missnöje med lumen.
Jag är fortfarande svårt traumatiserad efter mötet med urmakaren på Robs och vågar inte utsätta den för faror. Solljus har den i o f s sett, men jag ser alltid till att smörja in den med spf 30 innan utgång.Har din Tudor sett solljus överhuvudtaget?
Känns som den är lite curlad.
"Restaurang" inom citationstecken? Låter tveksamt.Vi väntar på EM. Har dock planerat middag med kompisar på "restaurang" vid sex..
Det är ju mat där och känns rätt fräscht, men det ligger ihop med en biograf, skulle säga Semi-restaurang!"Restaurang" inom citationstecken? Låter tveksamt.
Popcornståndet på Filmstaden räknas nog inte som en restaurang, så "restaurang" är nog mer korrektDet är ju mat där och känns rätt fräscht, men det ligger ihop med en biograf, skulle säga Semi-restaurang!
Haha lite mer classy än så är det, men man sitter inte många meter därifrån, satt och kollade på trailers under tidenPopcornståndet på Filmstaden räknas nog inte som en restaurang, så "restaurang" är nog mer korrekt
Hur går det för våran röding. Har den landat hos dig @Eurenius ?
Grymt, ta (inte) väl hand om denNu är den hämtad. Jag har ett fullbokat schema med allt från mässor till båtpolering så den blir en perfekt följeslagare. Vill tacka alla som kunde vara flexibel och ändra turordningen så jag fick chansen.
Första intrycket är att den är stor, tänk på att jag dock är van med Breitling.
Den sitter bra på handleden tycker jag, och jag gillar den vinröda färgen som upplevs bättre i verkligheten.
Funderar på om jag ska montera ett svart Victorinoxgummi för att se hur det blir.
Vi börjar med en biltur från upphämtningen.