• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PASSAROUNDEN - UPPDATERAD 27/9

Re: Officiella Klocksnack Passaround 2012

Kom igen! Mer folk, vi vill ha mer folk. Var är alla mögelpips? Detta är chansen att gå från gnöl till handling. Jag vill höra er skandera "det var bättre förr" i betydligt större kör än just nu.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Intresseanmälan. MÖGEL. JoberMan

Hänger Davvan på så är jag inte finare än att jag också kan göra det. Men jag kommer att bli ganska grinig om jag inte vinner :)

JoberMan
 

Mykeys

Cartier
Intresseanmälan BÅDA Mykeys

Jag är gärna med på bägge fronter! På NYTT röstar jag för att knipa en begagnad som är nästan som ny, så att vi får mest möjliga valuta för stålarna. Tex har det legat både en Pelagos och en Landsort på K&S på ttt, som jag tycker är grymt fina klockor. Här får vi ju en nästan ny klocka för kanske 10.000 under listpris...

Vad gäller MÖGEL så är det viktigast för mig att det inte blir för litet. Gärna nåt i sub storlek. En flinga eller varför inte en cool gammal zenith?

Hur som helst ska det bli riktigt skoj!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Officiella Klocksnack Passaround 2012 - UPPDATERAD

Hur länge får man gulla med klockan innan den ska skickas vidare?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: Officiella Klocksnack Passaround 2012 - UPPDATERAD

Nytt och Mögel! / theargonaut = TF

Tudor Black Bay kvalar väl in i båda kategorierna?! ;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Officiella Klocksnack Passaround 2012 - UPPDATERAD

Mykeys skrev:
Jag är gärna med på bägge fronter! På NYTT röstar jag för att knipa en begagnad som är nästan som ny, så att vi får mest möjliga valuta för stålarna. Tex har det legat både en Pelagos och en Landsort på K&S på ttt, som jag tycker är grymt fina klockor. Här får vi ju en nästan ny klocka för kanske 10.000 under listpris...

Vad gäller MÖGEL så är det viktigast för mig att det inte blir för litet. Gärna nåt i sub storlek. En flinga eller varför inte en cool gammal zenith?

Hur som helst ska det bli riktigt skoj!

Om detta kommer på tal är jag med på båda. Brukar ni köpa nytt eller vad som passar?
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Re: Officiella Klocksnack Passaround 2012 - UPPDATERAD

Hooka upp mig i gruppen NYTT! Klart man ska vara med!
 
Förslag 1 klocka

Tro mig gott folk jag ligger inte på latsidan. Nu har mitt tjat, mina böner och allmänna bombardemang av mail ge resultat. Doxa har den stora vänligheten att vilja gå in som huvudsponsor. Det innebär att vi stänger Nytt på 25 betalande medlemmar som går in med 350kr per skaft. Då har vi en 1200 som årets Passaround. Det är så sjukt bra att jag skulle vilja köra på det. Går de in går kanske även Isofrane in med tröstisar. Vad sägs om det ni?
 
Topp