trumpetera
Silver
Re: Officiella Klocksnack Passaround 2012 NYTT IDAG 120919
Betalt!
Häpp!
Betalt!
Häpp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inte med i PA, men jag lyfter på hatten och säger well done.Eric Jajjamensan P skrev:Mina vänner. Nu är vi en betalande gubbe kort på Doxan. Det innebär att jag lägger ut stålarna och måndag är den betald och skickas. Det är helt klart att det blir en Noma Blue Sub 1200T. Bild längst ned.
Jag har dessutom fått bra gehör från mina kontakter för prisbordet i övrigt. Vad sägs om Armband från Singular, sportbagar från Sinn, Kepsar från Doxa, Tag Heuer, Certina, IWC, Bag från Omega, handdukar från Rolex, armband från Happy Bead med mera, med mera. Jag kan nu meddela att ALLA deltagare kommer att få minst en sak med sig från detta äventyr. Riktigt kul.
OCH en sista sak. Vi behöver fler intresserade för att kunna köra ytterligare en Passaroundklocka. Det ligger en Longines Heritage Diver och väntar på oss. Är ni intresserade skicka genast ett PM till mig. Vore extra grädde på moset.
Puss på er!
![]()
Eric Jajjamensan P skrev:Mina vänner. Nu är vi en betalande gubbe kort på Doxan. Det innebär att jag lägger ut stålarna och måndag är den betald och skickas. Det är helt klart att det blir en Noma Blue Sub 1200T. Bild längst ned.
Jag har dessutom fått bra gehör från mina kontakter för prisbordet i övrigt. Vad sägs om Armband från Singular, sportbagar från Sinn, Kepsar från Doxa, Tag Heuer, Certina, IWC, Bag från Omega, handdukar från Rolex, armband från Happy Bead med mera, med mera. Jag kan nu meddela att ALLA deltagare kommer att få minst en sak med sig från detta äventyr. Riktigt kul.
OCH en sista sak. Vi behöver fler intresserade för att kunna köra ytterligare en Passaroundklocka. Det ligger en Longines Heritage Diver och väntar på oss. Är ni intresserade skicka genast ett PM till mig. Vore extra grädde på moset.
Puss på er!
![]()
daviden skrev:Jag är inte med i PA, men jag lyfter på hatten och säger well done.Eric Jajjamensan P skrev:Mina vänner. Nu är vi en betalande gubbe kort på Doxan. Det innebär att jag lägger ut stålarna och måndag är den betald och skickas. Det är helt klart att det blir en Noma Blue Sub 1200T. Bild längst ned.
Puss på er!
![]()
Imponerad.
Eric Jajjamensan P skrev:J Jag behöver den där Doxan...
max skrev:Herre gud, 350 på nytt, 350 på mögel och så 450 på long... skulle bli mer än jag köpt lotter för under resten av mitt liv... och med min tur så vinner jag en trasig parnis-keps :lol: :lol:
...men longineessen är satanna fin, hum får suga på karamellen lite.
Finns det någon passaroundberoendejour att ringa?
Micke B skrev:Skulle det gå att dela in turordningen i städer (stockholm, göteborg, osv) för att underlätta f2f överlämning?
Sweet! Anade nästan att det redan var tänkt så=)Eric Jajjamensan P skrev:Micke B skrev:Skulle det gå att dela in turordningen i städer (stockholm, göteborg, osv) för att underlätta f2f överlämning?
Hej
Så rullade vi förra gången. Start i Stååååkhåååålm följt av Malmö. Sedan diverse suspekta ställen och sist uppsamlingsheat i GBG inför finalen. Då som nu fick jag hjälp av en lokal förmåga för planering/genomförande på de större orterna. MEN mer om detta inom kort. Tack för dina tankar.
Eric Jajjamensan P skrev:Nu är det lite tidigt att vara bitter. Du ska se att någon av de där klockorna kommer att hoppa upp likt fisk i Jesu knä till dig (Yeah right). Sedan kräver jag lite mer respekt än hur du gör dig lustig på min bekostnad. Det förekommer inga trasiga Parnis kepsar. Bara trasiga kepsar af anständiga märken.
max skrev:Eric Jajjamensan P skrev:Nu är det lite tidigt att vara bitter. Du ska se att någon av de där klockorna kommer att hoppa upp likt fisk i Jesu knä till dig (Yeah right). Sedan kräver jag lite mer respekt än hur du gör dig lustig på min bekostnad. Det förekommer inga trasiga Parnis kepsar. Bara trasiga kepsar af anständiga märken.
Jag ber om ursäkt, jag menade absolut inget illa! Jag tycker det är kanonarrangerat av dig (er) med allt!! Att du fixat extrapriser är kanon, menade inget annat!
Puh, blev lite rädd att jag råkat trampa på någon öm tå. Det är ju lite knepigt med skämt och ironi på forumEric Jajjamensan P skrev:Jag skulle använt en smiley, skojade lite med dig gubben ;D
berg35 skrev:Är det för sent att anmäla sig till Longinesen? Jag kommer dock inte åt bankdosan förrän ikväll.
Kan förstå din oro/undran.Eric Jajjamensan P skrev:berg35 skrev:Är det för sent att anmäla sig till Longinesen? Jag kommer dock inte åt bankdosan förrän ikväll.
Klart Berg ska med, men som One Hit Wonder (endast en post) undrar jag om du har någon koppling till aktiv eller känd medlem här?