Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Surfade runt lite på c24! Asså denna! Bjuder på fredags godis! Så fantastisk på alla sätt! Ska börja panta burkar nu! Vad får man för en njure?
Ja precis! Du dras väll mer åt tunnis när det göller Patek har hag förstått det som? Brukar inte gilla tvåton heller men denna älskar jag! Som sagt alla e vi olika! Får skylla på stt jag är ung fortfarande och gillar större ur, klockorna blir mindre med åren har jag hört!Tycker det är bra med olika smak etc
Den där klockan ger mig lite kräkreflexer, en tjockis som dessutom är tvåton
Ja precis! Du dras väll mer åt tunnis när det göller Patek har hag förstått det som? Brukar inte gilla tvåton heller men denna älskar jag! Som sagt alla e vi olika! Får skylla på stt jag är ung fortfarande och gillar större ur!
OligarksubSurfade runt lite på c24! Asså denna! Bjuder på fredags godis! Så fantastisk på alla sätt! Ska börja panta burkar nu! Vad får man för en njure?
Surfade runt lite på c24! Asså denna! Bjuder på fredags godis! Så fantastisk på alla sätt! Ska börja panta burkar nu! Vad får man för en njure?
Härlig fräsch sommarklocka, mycket hav och marina är vad jag ser. Jag gillar TT på denna men är osäker på andrahandsvärdet. (Vilket säkert inte bekommer dig) Spot on som @Oscaro skriver "oligark-Sub".Surfade runt lite på c24! Asså denna! Bjuder på fredags godis! Så fantastisk på alla sätt! Ska börja panta burkar nu! Vad får man för en njure?
Ja precis! Du dras väll mer åt tunnis när det göller Patek har hag förstått det som? Brukar inte gilla tvåton heller men denna älskar jag! Som sagt alla e vi olika! Får skylla på stt jag är ung fortfarande och gillar större ur, klockorna blir mindre med åren har jag hört!
Vilken Patek ska man satsa på för ~150k och är chrono24 ett alternativ?
Vilken Patek ska man satsa på för ~150k och är chrono24 ett alternativ?
Äldre Aquanaut 5065:
Dressat finns ju Calatrava 5196:
Eller Calatrava 6000:
Inte helt hundra om du lyckas klämma in en Nautilus 3800 i stål inom budget, annars finns ju modellen i TT om man gillar det.
Haha.. Aj aj aj... what have been seen cannot be unseen.
Hur många 5711 ägare kollar klockan nuHaha.. Aj aj aj... what have been seen cannot be unseen.
Finns många som råkat ut för samma, inget märke klarar sig helt utan fel, alltid nått som slinker förbi kontrollen, men bara att lämna in den så åtgärdar de det!
Hade det vart en kvarts-klocka hade det vart ofint
Att indexen klockan 12 sitter på olika höjd?
Förutom faktumet att det saknas sekundmarkeringar...
Att indexen klockan 12 sitter på olika höjd?
Ser dessutom ut som att borstningen är sned men det kan vara bilden som luras. Verkligen ett måndagsexHaha.. noterade det inte ens först
Ser dessutom ut som att borstningen är sned men det kan vara bilden som luras. Verkligen ett måndagsex
Asså jag tänker såhär, om jag skall spendera sådana summor på ett ur så får det vara en keeper, andrahands förlusten blir för stor i den prisklassen, brukar inte gilla TT men det passar denna!Härlig fräsch sommarklocka, mycket hav och marina är vad jag ser. Jag gillar TT på denna men är osäker på andrahandsvärdet. (Vilket säkert inte bekommer dig) Spot on som @Oscaro skriver "oligark-Sub".
En Svensk njure? 50-80k räcker inte så långt =)Surfade runt lite på c24! Asså denna! Bjuder på fredags godis! Så fantastisk på alla sätt! Ska börja panta burkar nu! Vad får man för en njure?
Fan också!En Svensk njure? 50-80k räcker inte så långt =)
"Att indexen klockan 12 sitter på olika höjd?"Det ska ju inte va fler prickar kl 12 eller är det något annat jag missar?
Jo det ser jag. Jag var mer intresserad av sekundprickarna."Att indexen klockan 12 sitter på olika höjd?"
Det ska ju inte va fler prickar kl 12 eller är det något annat jag missar?