• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Surfade runt lite på c24! Asså denna! Bjuder på fredags godis! Så fantastisk på alla sätt! Ska börja panta burkar nu! Vad får man för en njure?
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Tycker det är bra med olika smak etc
Den där klockan ger mig lite kräkreflexer, en tjockis som dessutom är tvåton :wtf:
Ja precis! Du dras väll mer åt tunnis när det göller Patek har hag förstått det som? Brukar inte gilla tvåton heller men denna älskar jag! Som sagt alla e vi olika! Får skylla på stt jag är ung fortfarande och gillar större ur, klockorna blir mindre med åren har jag hört!
 

Geneva

Omega
Ja precis! Du dras väll mer åt tunnis när det göller Patek har hag förstått det som? Brukar inte gilla tvåton heller men denna älskar jag! Som sagt alla e vi olika! Får skylla på stt jag är ung fortfarande och gillar större ur, klockorna blir mindre med åren har jag hört!

Inte bara uren som krymper när man blir äldre.
Gillar iden med en kronograf Nautilus men håller med @Chrisse den blir lite för ”fet” på alla ledder.
Men tur att vi gillar olika annars hade världen sett tråkigt ut :)
(Wow, filosofiskt)
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Härlig fräsch sommarklocka, mycket hav och marina är vad jag ser. Jag gillar TT på denna men är osäker på andrahandsvärdet. (Vilket säkert inte bekommer dig) Spot on som @Oscaro skriver "oligark-Sub". :D
Asså jag tänker såhär, om jag skall spendera sådana summor på ett ur så får det vara en keeper, andrahands förlusten blir för stor i den prisklassen, brukar inte gilla TT men det passar denna!
 
Topp