Älskar den och saknar min.Den växer på mig sakta med säkert, enkelheten speciellt! Beslutsångest helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar den och saknar min.Den växer på mig sakta med säkert, enkelheten speciellt! Beslutsångest helt enkelt.
3800kr tog Bo BerggrenMinns du vad list var? Det kan ju inte vart nära 10k eller? Hade fan för mig att det var rätt rimligt pris asså.
Har gått för strax under 30K på eBayHelvete, 53 bud mot 16k vafan e det guld i gummit eller haha
Helt galet!Har gått för strax under 30K på eBay
Gjordes en speciell variant med grön tavla och grönt gummi. Den gjordes i väääldigt få ex. Det är till den modellen det gröna gummi ska ”bara få köpas till”Discontinued var kanske fel av mig men har för mig att det var något bekymmer, kan det har varit att man måste ha någon särskilt limited Aquanaut för att beställa eller något liknande?
Jag letade förra året när jag ville ha ett men nådde inte riktigt ända fram, fick då intrycket då att det inte gick att beställa hursomhelst.
Edit: Ser att @EWEA Svarade ovan på samma gång som jag skrev mitt inlägg.
Snyggt! Sälja?Variation är A och O!
Gröna är redan sålt...Snyggt! Sälja?
Kan man köpa det blåa och bruna utan att ha någon speciell modell?Gröna är redan sålt...
Alldeles för billigt!Gröna är redan sålt...
Bruna är från Rosegulds 5167 och det köpte jag beggat på KS. Blå är after market som jag ville testa hur färgen var (är till WG versionen)Kan man köpa det blåa och bruna utan att ha någon speciell modell?
Rätt nöjd ändå...Alldeles för billigt!
Wooow!!
Ja, gillar den framför 5130 och 5230 framförallt pga den bedrövliga timvisaren på dessa.Kul! 5110 är tveklöst en av de trevligare moderna worldtimers de gjort
Är väldigt kluven över de olika visarna på respektive modeller jag gillar mest. Ena dagen gillar jag de senare, och ibland (oftast) de du har.Ja, gillar den framför 5130 och 5230 framförallt pga den bedrövliga timvisaren på dessa.
Ruggigt fin den där!
Det rycker ju lite i din helguldstarm!Ruggigt fin den där!
Jag skulle tippa i paritet med stålvarianten.
https://klocksnack.se/threads/patek-nautilus-3800.80773/Jag skulle tippa i paritet med stålvarianten.
Ah vad slarvigt av mig. Fick för mig att det var en 5711.
TackSnyggt!
TackarRuggigt fin den där!