Bjöd 100' på en i perfekt skick för ca ett år sedan, högsta budgivare och nära res. Dessa tider...Och nu är den på blocket för 295 tuss...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjöd 100' på en i perfekt skick för ca ett år sedan, högsta budgivare och nära res. Dessa tider...Och nu är den på blocket för 295 tuss...
När räntorna i världen stiger och bostadspriserna/börsen backar?Ja det är rätt galet. Frågan är om/när proppen går ur...
Dom är dyra som satan, typ 15 tusen, om jag inte minns helt fel.Någon som har koll på vad ett viklås till gummi listar?
Aquanaut 5167
Misstänkte det, såg ett helt nytt på bukten med gummi för 20k.Dom är dyra som satan, typ 15 tusen, om jag inte minns helt fel.
Misstänkte det, såg ett helt nytt på bukten med gummi för 20k.
Alldeles för mycket. Satt och fundera på att byta mot en aquanaut med länk för skoj skull men att lägga 20k på viklås och gummi är inte aktuellt just nu.
Ja den är riktigt ful haha men det är alltid kul att ha länk tycker jag. Skippar det!!Den med länk skulle jag personligen undvika.
Ja, länken är riktigt jävlig. Men den till gamla referensen är om möjligt ännu fulare.Ja den är riktigt ful haha men det är alltid kul att ha länk tycker jag. Skippar det!!
Nej då, stiligt på 5065.Ja, länken är riktigt jävlig. Men den till gamla referensen är om möjligt ännu fulare.
What has been seen cannot be unseen. Tänk om!Nej då, stiligt på 5065.
Den är ju rätt kool, kanske inte 100% match till uret men stört mycket bättre än ersättaren. Kommer bli bra samlarvärde på länkarna snart...What has been seen cannot be unseen. Tänk om!
Vete tusan, generellt har jag svårt att hitta en enda länk som Patek någonsin gjort som ser bra ut förutom Nautilus. Titta bara på 5085, 5130 eller 5960.Den är ju rätt kool, kanske inte 100% match till uret men stört mycket bättre än ersättaren. Kommer bli bra samlarvärde på länkarna snart...
Denna har vuxit så mycket, Favorit i samlingen nu!
På jakt efter en 39mm AP!Rolex i stål är bra men detta är så annorlunda. Istället för att kora en vinnare bör man ha en av varje (minst och gärna en AP).
What has been seen cannot be unseen. Tänk om!
5096?
Chillar framför hockeyn här med polarens Calatrava. Kan det vara en av de snyggaste dressarna? Definitivt svårslagen.
Upp med lite mer bilder på pärlan
Chillar framför hockeyn här med polarens Calatrava. Kan det vara en av de snyggaste dressarna? Definitivt svårslagen.
Till Aquanaut 5065, vet inte vad länken i sig heter.Kan vara den snyggaste länken jag någonsin sett. Andas kvalitet! För en som inte kan Patek alls, vad heter länken och till vilken modell hör den?
5196! Tyvärr tog han tillbaka den, så inga fler bilder på ett tag. Synd.
Intressant! Tyckte den såg mindre ut...5196! Tyvärr tog han tillbaka den, så inga fler bilder på ett tag. Synd.
Förstår att det är favoriten. Den är farligt fin i all enkelhet.Denna har vuxit så mycket, Favorit i samlingen nu!
Förstår att det är favoriten. Den är farligt fin i all enkelhet.
Vad kostar en sådan ny, vet Du? Jag lyckas inte hitta genom google..
Och är det lika svårt att få tag i en hos AD som en Nautilus?
Mvh Roffe
Förstår att det är favoriten. Den är farligt fin i all enkelhet.
Vad kostar en sådan ny, vet Du? Jag lyckas inte hitta genom google..
Och är det lika svårt att få tag i en hos AD som en Nautilus?
Mvh Roffe