• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Smakar det så kostar det...

image.jpg
Vad säger PPs prislista?
 
Hur gör jag bäst rent min 5711? Den har en hel del hairlines och repor (vanligt wear efter 2-3 år typ) men inga dings som inte går att polera bort. Tyvärr syns ju dessa rätt mycket på denna modell oavsett, speciellt i vissa ljus.

Osugen på att tillföra mer slit dock så klart - vanlig tandborste och lite såpa borde funka fint va?
 
Hur gör jag bäst rent min 5711? Den har en hel del hairlines och repor (vanligt wear efter 2-3 år typ) men inga dings som inte går att polera bort. Tyvärr syns ju dessa rätt mycket på denna modell oavsett, speciellt i vissa ljus.

Osugen på att tillföra mer slit dock så klart - vanlig tandborste och lite såpa borde funka fint va?

Satsa på världens tooligaste Patek annars.
Dra den genom grus
 
Hur gör jag bäst rent min 5711? Den har en hel del hairlines och repor (vanligt wear efter 2-3 år typ) men inga dings som inte går att polera bort. Tyvärr syns ju dessa rätt mycket på denna modell oavsett, speciellt i vissa ljus.

Osugen på att tillföra mer slit dock så klart - vanlig tandborste och lite såpa borde funka fint va?

Ingen?
 
Tillbaka
Topp