• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

Sitter den bra? Finns det risk att @Aurum dömmer ut mig för att den är oversized?
F1CB0488-53CA-4F97-B818-BDFE9A47BACC.jpeg

Senast ändrad:
Någon som vet vad AD tar för ett nytt spänne i vitguld. Både pin och fold-over?

Verkligen en fantastisk modell med en uppsjö av olika referenser och utföranden. Är personligen störst fan av vitguld och platina även om gulguld självklart har sina tillfällen ;)
Jag gillar 3738J bäst pga att det är ”ur-Ellipsen” (det fanns såklart andra före den men det är den referensen som fanns längst, ca 40 år), att den har 240-verk, samt den blå tavlan, som jag tycker är magisk!

Såg den här nu när jag var i Schweiz. Damklocka visst, men dra mig baklänges vad snygg den var live. Hade inte tvekat en sekund om jag hade en möjlighet att få köpa en.
Bara bandet som var riktigt platt och tråkigt - hade gärna bytt ut mot något med lite mer mönster i sig och lite annorlunda färg.

4997_200R_001_1.jpg

• Like
Reactions: PJZ
Någon här som har koll på vad en 5726A-001 listade i Sverige under 2022? Är det samma pris idag och isåfall vad? Enbart price on request på hemsidan.

Någon här som har koll på vad en 5726A-001 listade i Sverige under 2022? Är det samma pris idag och isåfall vad? Enbart price on request på hemsidan.
Allt är väl price on request om du surfar från en svensk IP-adress? Prova med en amerikansk exempelvis så ser du alla priser. Priserna höjdes under sommaren så 2022 års uppgifter gäller inte längre.

Tillbaka
Topp