Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flippa!!!!Får väldigt lite tid på armen. Vad tycker ni? Behålla eller flippa?
Ha! Funderade just på om det finns någon 5010 på forumet eller om jag kommer bli ensam. Har en 5010G med svarta tavlan på ingång.Aldrig sälja! Min Gondolo får inte mycket tid heller men den är trevlig ändå.
Perfekt storlekpassar bäst till ledig klädsel men inte katastrof i jobbet heller
passar bäst till ledig klädsel men inte katastrof i jobbmundering heller
Tycker att modellen tarvar ett tunt alligatorband utan tydliga sömmar.Testar lite olika band till denna. Karamellmocka känns bäst hittills.
Bra klocka! Dock långsam bilLite lördagsbilkörning med 5167A!
Ja tyvärr du har helt rättBra klocka! Dock långsam bil
Nja, är nog av nästan motsatt åsikt. Modellen är ju uppenbart 30-/40-talsinfluerad, så jag tycker det känns helt rätt att köra ett band som matchar den vibben. Som JLC gör med Fagliano-banden t ex. Plus att den blir lite härligt casual samtidigt.Tycker att modellen tarvar ett tunt alligatorband utan tydliga sömmar.
Mocka är inte vintage.Nja, är nog av nästan motsatt åsikt. Modellen är ju uppenbart 30-/40-talsinfluerad, så jag tycker det känns helt rätt att köra ett band som matchar den vibben. Som JLC gör med Fagliano-banden t ex. Plus att den blir lite härligt casual samtidigt.
Möjligt, men grövre läderband med synliga sömmar är det.Mocka är inte vintage.
Skulle inte kalla patekbanden grova, men det är en vanlig typ av söm på 40/50 talet. Svinläder är standardvalet om man vill köra 40-talskänslan.Möjligt, men grövre läderband med synliga sömmar är det.
Väldigt fin matchning!Testar lite olika band till denna. Karamellmocka känns bäst hittills.
Mycket trevlig. Vad är det för ref?Denna åkte på idag!
5014GMycket trevlig. Vad är det för ref?
Sval och avvaktande när jag var där I våras.Någon som vet hur servicen på biblioteksgatan i Stockholm är? Någon som har erfarenhet av kötiderna där på stålmodeller? Någon som kanske fått en klocka tidigare än vad som sades?
Så allt verkar vara i sin ordningSval och avvaktande när jag var där I våras.
Fanns en hel del att prova ink Nautilus.
Köpa?
TwentyFour och någon gråkostymklocka kunde man kanske tänka,sig.
Var helt öppna med att sportmodeller går till långvariga goda kunder.
Precis som alla andra ÅFs med heta modeller väljer sina kunder.
Inget nytt och inget konstigt
Undvik kaffet.Då
Så allt verkar vara i sin ordning
Kanske dags att göra ett besök och känna efter lite vad som finns.
Har rätt bra erfarenheter med samtliga klockhandlare på biblioteksgatan inklusive kaplan exklusive breitling(ej min kopp te) men tänkte att dags att lära känna PP. Så de har beggade? Då kan man börja där för att börja sin relation antar jagUndvik kaffet.
Det var modell Snabbautomat på valfri tågstation I avfolkningsbyggd.
Finns för dig att köpa?
Ingenting du vill ha om du menar till listpris.
Begagnat fanns några stycken PP.
Prova?
En hel del kul.
Ställa,sig på kö?
Glöm det.
Men har du inget bättre att göra. Solen skiner och det inte är minus 23 så kan du lika gärna hälsa på samtliga klockhandlare på Biblioteksgatan.
Klart roligare än sitta hemma och se på SVT1.
Ja de hade en liten skrotlåda med blandat beg.Har rätt bra erfarenheter med samtliga klockhandlare på biblioteksgatan inklusive kaplan exklusive breitling(ej min kopp te) men tänkte att dags att lära känna PP. Så de har beggade? Då kan man börja där för att börja sin relation antar jag
Någon som vet hur lång tid det tar att vända en service av en annual kalender? De skickas ju till Genevé, men flera uppger från 8-12 veckor. Har någon erfarenhet från det i närtid?