• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Tråden

5168G

Bilagor

• IMG_1277.png
    IMG_1277.png
    950.6 KB · Visningar: 41
Tycker att modellen tarvar ett tunt alligatorband utan tydliga sömmar.
Nja, är nog av nästan motsatt åsikt. Modellen är ju uppenbart 30-/40-talsinfluerad, så jag tycker det känns helt rätt att köra ett band som matchar den vibben. Som JLC gör med Fagliano-banden t ex. Plus att den blir lite härligt casual samtidigt.

Nja, är nog av nästan motsatt åsikt. Modellen är ju uppenbart 30-/40-talsinfluerad, så jag tycker det känns helt rätt att köra ett band som matchar den vibben. Som JLC gör med Fagliano-banden t ex. Plus att den blir lite härligt casual samtidigt.
Mocka är inte vintage.

En liten nybörjarfråga gällande Aquanaut. Är referensen 5165 billigare, samma pris eller dyrare än 5167 på begagnatmarknaden?

Någon som vet hur servicen på biblioteksgatan i Stockholm är? Någon som har erfarenhet av kötiderna där på stålmodeller? Någon som kanske fått en klocka tidigare än vad som sades?

Någon som vet hur servicen på biblioteksgatan i Stockholm är? Någon som har erfarenhet av kötiderna där på stålmodeller? Någon som kanske fått en klocka tidigare än vad som sades?
Sval och avvaktande när jag var där I våras.
Fanns en hel del att prova ink Nautilus.

Köpa?
TwentyFour och någon gråkostymklocka kunde man kanske tänka,sig.

Var helt öppna med att sportmodeller går till långvariga goda kunder.
Precis som alla andra ÅFs med heta modeller väljer sina kunder.

Inget nytt och inget konstigt

Sval och avvaktande när jag var där I våras.
Fanns en hel del att prova ink Nautilus.

Köpa?
TwentyFour och någon gråkostymklocka kunde man kanske tänka,sig.

Var helt öppna med att sportmodeller går till långvariga goda kunder.
Precis som alla andra ÅFs med heta modeller väljer sina kunder.

Inget nytt och inget konstigt
Så allt verkar vara i sin ordning :D
Kanske dags att göra ett besök och känna efter lite vad som finns.

Så allt verkar vara i sin ordning :D
Kanske dags att göra ett besök och känna efter lite vad som finns.
Undvik kaffet.
Det var modell Snabbautomat på valfri tågstation I avfolkningsbyggd.

Finns för dig att köpa?
Ingenting du vill ha om du menar till listpris.
Begagnat fanns några stycken PP.

Prova?
En hel del kul.

Ställa,sig på kö?
Glöm det.

Men har du inget bättre att göra. Solen skiner och det inte är minus 23 så kan du lika gärna hälsa på samtliga klockhandlare på Biblioteksgatan.
Klart roligare än sitta hemma och se på SVT1.

Någon som vet hur lång tid det tar att vända en service av en annual kalender? De skickas ju till Genevé, men flera uppger från 8-12 veckor. Har någon erfarenhet från det i närtid?

Undvik kaffet.
Det var modell Snabbautomat på valfri tågstation I avfolkningsbyggd.

Finns för dig att köpa?
Ingenting du vill ha om du menar till listpris.
Begagnat fanns några stycken PP.

Prova?
En hel del kul.

Ställa,sig på kö?
Glöm det.

Men har du inget bättre att göra. Solen skiner och det inte är minus 23 så kan du lika gärna hälsa på samtliga klockhandlare på Biblioteksgatan.
Klart roligare än sitta hemma och se på SVT1.
Har rätt bra erfarenheter med samtliga klockhandlare på biblioteksgatan inklusive kaplan exklusive breitling(ej min kopp te) men tänkte att dags att lära känna PP. Så de har beggade? Då kan man börja där för att börja sin relation antar jag

Har rätt bra erfarenheter med samtliga klockhandlare på biblioteksgatan inklusive kaplan exklusive breitling(ej min kopp te) men tänkte att dags att lära känna PP. Så de har beggade? Då kan man börja där för att börja sin relation antar jag
Ja de hade en liten skrotlåda med blandat beg.

Breitling är mil före de andra vad gäller kundbemötande och service.
Definitivt värt ett besök även om du inte är intresserad av att handla så du vet hur bra det kan vara och vad du ska kunna förvänta dig.

Nu ska de,eller om de redan bygger,en PP Boitique.
Om jag minns rätt ska den vara färdig våren 2024.

Någon som vet hur lång tid det tar att vända en service av en annual kalender? De skickas ju till Genevé, men flera uppger från 8-12 veckor. Har någon erfarenhet från det i närtid?

Garanti rep på en enkel trehandare tar längre än så..

Tillbaka
Topp