Rolfen
Silver
Skriver på sin höjd adress och post-it lappar men ledsnade på billiga reklampennor som sällan funkade när dom behövdes så för några år sedan köpte jag mig en Parker och kostade även på den en gravyr. Ingen lyxpenna men ett grymt steg upp från gratispennor och hittills har den funkat oklanderlikt och jag har inte ens behövt byta patron.
Efter det köpet har jag plockat upp några till Parker på loppis. Kan verkligen rekommendera att titta efter dessa om ni brukar besöka loppisar, det är inga problem att få tag i nya patroner även till lite äldre pennor. Dessutom gör det låga priset att man kan lägga dom både i bilen, garaget och på andra ställen där gratispennorna brukar regera.
Efter det köpet har jag plockat upp några till Parker på loppis. Kan verkligen rekommendera att titta efter dessa om ni brukar besöka loppisar, det är inga problem att få tag i nya patroner även till lite äldre pennor. Dessutom gör det låga priset att man kan lägga dom både i bilen, garaget och på andra ställen där gratispennorna brukar regera.
Senast ändrad: