Cryssarn
Guld
vet inte om det är pga oss eller om Europa har det bättre. Jag kom inte in på spelet på hela dagen igårBara jag som har problem med servrarna? Kan det bero på att det är primetime i USA just nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vet inte om det är pga oss eller om Europa har det bättre. Jag kom inte in på spelet på hela dagen igårBara jag som har problem med servrarna? Kan det bero på att det är primetime i USA just nu?
ligger något i det. buggat som fan för mig när jag haft det aktiveratHar hört från flera att det hänger sig mindre om man inaktiverar battery saver mode.
ja på level 9 får du ett Lucky egg, så vänta med evolutions till det. Tar tyvärr lite extra tid att ta sig dit, men du får i princip en gratis levelFörsta gången det funkar under längre tid för mig. Är fast i ett visst område men har 4 pokéstop. Tagit alla några gånger nu. Finns lite pokémons också, men inga roliga hittills. Ligger bara på level 4, var svårare att gå upp i level än vad jag trodde.
Inte ännu men tänkte försöka lösa det sen, ligger på runt 135 candy.Nån som har fixat gyrados än? Tänkte ta en långpromenad runt djurgården efter jobbet för att få lite magikarp, har 124 candy nu
Nej, det är bara äggen det gällerFörstår inte, har fångat cirka 4-5 pokemon på motorvägen... Var inte max hastigheten 20-30 km för att det ska registreras?
Distansen verkar trilla in efter ett tag...Hittils bara fått värdelösa pokemon i äggen, haft 3st 10km och många 5 och 2km. Märker även att den inte registrerar hela distansen jag går.
Ibland ja, men har hänta att jag ex gått ut på en 10km löptur och bara 5 registrerats även om man väntatDistansen verkar trilla in efter ett tag...
Du kanske springer för fort?Ibland ja, men har hänta att jag ex gått ut på en 10km löptur och bara 5 registrerats även om man väntat
Om han inte är Usain Bolt som springer i 10km så ska han inte springa för fort....Du kanske springer för fort?
Haha vem vet? håller med om att gps är totalt värdelös. Borde varit baserad på antal steg istället.Om han inte är Usain Bolt som springer i 10km så ska han inte springa för fort....
Du kanske springer för fort?
Var går gränsen? Har kompisar som cyklar långsamt och det går bra så borde inte vara någon fara när jag springer tycker man...Om han inte är Usain Bolt som springer i 10km så ska han inte springa för fort....
Jag hade köpt det spelet!Vore roligt om man kunde modda spelet så det känns "vuxnare".
Här kommer mitt förslag på Chronomon:
Chronostops där man kan få natos, zulus, reservdelar etc. Gym där Rolex fightar Omega osv.
Om det finns någon apputvecklare där ute som liksom jag har allt för gott om tid så dra iväg ett PM
115 bollar....jag har 10......Har vart hundvakt idag men jävlar vad dålig han var på att fånga pokemons. Var som han inte ens såg de!
Mer rewarding att sätta den i den färgade cirkeln, minst 10 exp, max 100 curveballs ger alltid 10+Bli lite mer "skillade" när ni fångar pokemons och få mer poäng, genom att dra iväg en "curveball"
http://www.imore.com/how-to-throw-curveball-pokemon-go?amp
När man gör en pokemon till candy, vad motsvarar det då....?”Det är egentligen inte så stor skillnad mellan att fånga Pokémons och att ta djur ur det vilda och sätta dem i zoos, cirkusar eller andra platser för att exploatera och utnyttja dem, skriver organisationen i ettblogginlägg.
Bwahahahahaha
PälsjackorNär man gör en pokemon till candy, vad motsvarar det då....?