Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter man med ett ägg vid ett ställe med flera lures som man når går det ganska snabbt att få exp samt de 1000 man får (500x2) för en evolveJag har fångat groteskt många Rattata, Pidgey och Drowzee, så där har jag Evolvat den bästa så fort jag kunnat för att gå upp i level fort. Men jag har köpt Lucky Eggs och springer runt med det för jämnan...
Har kommit upp i level 19 men inte fångat några fantastiskt bra Pokémons ännu.
Orimligt hög CP på dina pokesarOrimligt kul spel
Level?Orimligt kul spel
Den förlorar sitt HP, men det är bara att ta en revive och sedan en potion.Vad händer om man slåss med en gubbe på ett gym och förlorar? Blir man av med gubben då?
Alla har ju så jäkla mycket bättre gubbar än mina.
Så den är ur spel tills dess?Den förlorar sitt HP, men det är bara att ta en revive och sedan en potion.
Massa fuskare ju. Må de alla bli bannade for life! Sabbar ju spelet för alla andra.Så den är ur spel tills dess?
Fan va ni drar ifrån era jävlar...1000 mer i cp? Really?
Avrundar uppåt.
Borde inte det vänstra kläckts redan?
Sök på Evee evolution glitchHar aldrig fatta de här med evee?
Hur fan vet jag vilken de blir av dem?
Vill ha alla tre såklart!
går rykten om att sätta rätt smeknamn. bara provat en gång och då fungerade det. men kan också vara ren slump.Har aldrig fatta de här med evee?
Hur fan vet jag vilken de blir av dem?
Vill ha alla tre såklart!
Sök på Evee evolution glitch
Tror dock de har med evees attacker å göragår rykten om att sätta rätt smeknamn. bara provat en gång och då fungerade det. men kan också vara ren slump.
Massa fuskare ju. Må de alla bli bannade for life! Sabbar ju spelet för alla andra.
Kan slå hål på den myten. Fått en Flareon och en vaporeon på samma movesetTror dock de har med evees attacker å göra
En är fire nån el å vatten tror jag
Verkar inte funka längre å döpa om dem
Testa ge den ett nick då ? se om det fortfarande fungerar.YES! Fångade äntligen en till Eevee, till på köpet riktigt hög (ser det ut som), så nu blir det äntligen evolve, så får vi se om jag kan få en riktigt hög en av rätt sort...
Okej då slipper ja leta vidare får testa byta namnKan slå hål på den myten. Fått en Flareon och en vaporeon på samma moveset