• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pokémon hunting?

Fler som gillar guld...
image.png

Jag har fångat groteskt många Rattata, Pidgey och Drowzee, så där har jag Evolvat den bästa så fort jag kunnat för att gå upp i level fort. Men jag har köpt Lucky Eggs och springer runt med det för jämnan...
Har kommit upp i level 19 men inte fångat några fantastiskt bra Pokémons ännu. :(
Sitter man med ett ägg vid ett ställe med flera lures som man når går det ganska snabbt att få exp samt de 1000 man får (500x2) för en evolve :)

Då kan jag till er besvikelse (eller kanske glädje?) berätta att Pokemon eventet på gärdet sög. Stod att det var en tour på facebook, men det var på samma plats hela kvällen. ETT POKESTOP FANNS. Fyfan.

Sjukt högt deltagande dock, garanterat 1000 pers :hilarious:

Fan va jag halkar efter. Spelat i 12 dagar och är bara level 10 :( men kommer knappt in i spelet. Opry mills mall var rena oasen...5 gym och 15 stops. Men när man FAN inte kommer in i spelet.

Vad händer om man slåss med en gubbe på ett gym och förlorar? Blir man av med gubben då?
Alla har ju så jäkla mycket bättre gubbar än mina.

Blev level 20 på en vecka, sedan tröttnade jag. Hade sålt kontot om jag inte använt mitt Google konto.

YES! Fångade äntligen en till Eevee, till på köpet riktigt hög (ser det ut som), så nu blir det äntligen evolve, så får vi se om jag kan få en riktigt hög en av rätt sort...

YES! Fångade äntligen en till Eevee, till på köpet riktigt hög (ser det ut som), så nu blir det äntligen evolve, så får vi se om jag kan få en riktigt hög en av rätt sort...
Testa ge den ett nick då ?:) se om det fortfarande fungerar.

Kan slå hål på den myten. Fått en Flareon och en vaporeon på samma moveset
Okej då slipper ja leta vidare får testa byta namn :)

Tillbaka
Topp