Som sagt inte en lugn stund....Fy fan om min Pokemontokiga 6 åring får reda på det här.
Kommer ju inte få en lugnt stund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt inte en lugn stund....Fy fan om min Pokemontokiga 6 åring får reda på det här.
Kommer ju inte få en lugnt stund.
Men för fan, kan du berätta vad appen heter?! 4e gången jag frågar typ
Pokémon go heter denMen för fan, kan du berätta vad appen heter?! 4e gången jag frågar typ
Tror dock inte att folk spelar spelet för att få motion, utan för att de tycker spelet i sig är roligt.Skaffa Runkeeper istället så slipper ni de fula små barnleksakerna och det sociala stigma som kommer med att leka med Pokemon offentligt.
Jag vet inte om du skojar... Men klart jag vet vad spelet heter, jag vill ha namnet på appen som för att man slipper gå ut och gå för att öppna sina äggPokémon go heter den
Sök på tap to Walk Pokémon go på youtubeJag vet inte om du skojar... Men klart jag vet vad spelet heter, jag vill ha namnet på appen som för att man slipper gå ut och gå för att öppna sina ägg
Jag skojar inte, det finns ingen app, spelet är tweaked. Så med andra ord "appen" som du kallar de, eller spelet dvs är Pogemon goJag vet inte om du skojar... Men klart jag vet vad spelet heter, jag vill ha namnet på appen som för att man slipper gå ut och gå för att öppna sina ägg
Hur fixar du det då?Jag skojar inte, det finns ingen app, spelet är tweaked. Så med andra ord "appen" som du kallar de, eller spelet dvs är Pogemon go
Lär väl inte vara ett värre socialt stigma än att sitta och leka översittare på ett klock-forum dagarna i ändaSkaffa Runkeeper istället så slipper ni de fula små barnleksakerna och det sociala stigma som kommer med att leka med Pokemon offentligt.
Du måste ha Jailbreak.Hur fixar du det då?
Jag fick en cp 300 Jynx i min...De senaste 2 10km ägg jag fått har varit Onix vilket måste vara den mest värdelösa pokemon i spelet. Är lvl 16 men den har cp 230 och är 2/3 full
eller så skiter man i vad andra tycker och gör det man har lust med inom lagens ramarSkaffa Runkeeper istället så slipper ni de fula små barnleksakerna och det sociala stigma som kommer med att leka med Pokemon offentligt.
Om man kör Android då?Du måste ha Jailbreak.
Ingen aningOm man kör Android då?
http://www.dn.se/kultur-noje/deras-passion-pastellfargade-ponnyhastar/eller så skiter man i vad andra tycker och gör det man har lust med inom lagens ramar
Nope
Fast å andra sidan är inte förutsättningarna likadana för alla. Bor man man inte i en tätort kan man ha km till närmsta pokestop eller gym. Nu gjorde jag det dock av nyfikenhet och lättjaBara bra att nintedo straffar fuskare. Ska man spela spelet ska man lira legit och inte fuska.
Vet inte om denna funkar.
Denna är bättre, lättare navigering och telexempel teleportera dig dit där det finn pokisar
Rätt lätt att hitta alla så ingen faraKan man ta bort sitt konto och börja om? Ångrar mitt första val..