Den blev säkert kläckt oavsett. Sortera på recent och kolla sista som du fått så är den nog där ska du se.Skulle precis kläcka ett ägg, då låser spelet och vips så är ägget borta.
Kul....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blev säkert kläckt oavsett. Sortera på recent och kolla sista som du fått så är den nog där ska du se.Skulle precis kläcka ett ägg, då låser spelet och vips så är ägget borta.
Kul....
Många säger att namnge den och stänga av spelet sen starta det så ska det fungera. Har ingen aning om de stämmer dock.YES! Fångade äntligen en till Eevee, till på köpet riktigt hög (ser det ut som), så nu blir det äntligen evolve, så får vi se om jag kan få en riktigt hög en av rätt sort...
Japp, det stämde. Tackar!Den blev säkert kläckt oavsett. Sortera på recent och kolla sista som du fått så är den nog där ska du se.
Till vad? Jag har också en Eevee.Många säger att namnge den och stänga av spelet sen starta det så ska det fungera. Har ingen aning om de stämmer dock.
Måste va en Eevee.
Funka ju inte alls. Skulle jag crashade appen också?
Tyvärr inte. Finns många som är lika fula och fantasilösa
Fulaste Pokémonen ever!
Googlade och fick fram en snubbe som skrev att man kunde göra det med alla Pokémons, antar att jag är lättlurad. Har även märkt en udda grej:Måste va en Eevee.
Den ena "superattacken" kräver hela "superattack-reserven" medan den andra bara kräven en av de tre bars som finns tror jag.Googlade och fick fram en snubbe som skrev att man kunde göra det med alla Pokémons, antar att jag är lättlurad. Har även märkt en udda grej:
Samma ras men en jäkla skillnad på slagstyrka, två olika attacker dessutom, udda.
ja dom får olika moves. Därför jag försöker få en ny vaporeon, attacken var kass.Googlade och fick fram en snubbe som skrev att man kunde göra det med alla Pokémons, antar att jag är lättlurad. Har även märkt en udda grej:
Samma ras men en jäkla skillnad på slagstyrka, två olika attacker dessutom, udda.
Hyper beam och hyper fang. är som DD och DJDen ena "superattacken" kräver hela "superattack-reserven" medan den andra bara kräven en av de tre bars som finns tror jag.
Namngav Eevee till Rainer, startade om appen och fick Vaperon, precis som det var sagt. Så jag tror stenhårt på namnet!Testa ge den ett nick då ? se om det fortfarande fungerar.
Okej då slipper ja leta vidare får testa byta namn
Varför ville du ha just den av de tre?Namngav den Rainer och fick Vaperon, precis som det var sagt. Så jag tror stenhårt på namnet!
Läste på nätet att den skulle vara den starkaste av de tre.Varför ville du ha just den av de tre?
Men man ska väl kasta när ringen är som störst eller? Makes no sence att försöka få en så liten ring som möjligt.Läste på nätet att den skulle vara den starkaste av de tre.
Står mycket tips på dessa sidor:
https://rankedboost.com/pokemon-go/catching-locations/
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/
Det är större chans att de inte hoppar ur om du gör ringen så liten som möjligt. Är extremt viktigt att få ett bra kast ju högre level du blir.Men man ska väl kasta när ringen är som störst eller? Makes no sence att försöka få en så liten ring som möjligt.
ja det funkade första gången för mig med. moment of truth senare när jag fångat lite mer och kan använda Lucky egg.Namngav Eevee till Rainer, startade om appen och fick Vaperon, precis som det var sagt. Så jag tror stenhårt på namnet!
Sparky => Volteon
Pyro => Flareon
Läste på nätet att den skulle vara den starkaste av de tre.
Står mycket tips på dessa sidor:
https://rankedboost.com/pokemon-go/catching-locations/
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/
Skönt att ha plockat Growlithe med tanke på arcanines ranking
Du behöver inte starta om speletMånga säger att namnge den och stänga av spelet sen starta det så ska det fungera. Har ingen aning om de stämmer dock.
Vilken är då bäst? Beam eller fang?Hyper beam och hyper fang. är som DD och DJ
Vore roligt om man kunde modda spelet så det känns "vuxnare".
Här kommer mitt förslag på Chronomon:
Chronostops där man kan få natos, zulus, reservdelar etc. Gym där Rolex fightar Omega osv.
Om det finns någon apputvecklare där ute som liksom jag har allt för gott om tid så dra iväg ett PM
Jäklar, skiljer ju 2.25kg på den med. Har jag inte märkt förutGooglade och fick fram en snubbe som skrev att man kunde göra det med alla Pokémons, antar att jag är lättlurad. Har även märkt en udda grej:
Också sett att samma typ av pokemons kan väga olika mycket. Har det någon betydelse tro?Jäklar, skiljer ju 2.25kg på den med. Har jag inte märkt förut
vissa moves ger skada efter storlek och vikt i vanliga spelenOckså sett att samma typ av pokemons kan väga olika mycket. Har det någon betydelse tro?
Säker?Du behöver inte starta om spelet
Säker?
vilket namn för jolteon?