• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pokémon hunting?

Spelar pokemon i Värmland....
Screenshot_20160731-104751.png
Välkommen!

Tycker jag gått gata upp och gata ner och den bästa Pokémon jag stött på är en jävla Jynx med CP475... Skiter snart i det här eländet.

image.png

Det går sakta men långsamt framåt. Fattar inte varför jag håller på med detta, är så sällan i centrum där det händer grejer. :dead:

Hur presterar Vaporeon nu efter att den är nerfad? Läste nu precis efter att jag evolvat och maxat den att den är nerfad sedan ett par dagar... :(

Samma här, aldrig stött på en magikarp på mer än 100. Men det finns gott med vilda gyrados där jag bor så magikarp bryr jag mig inte om
Minns inte exakt vad den jag evolvade var, men drygt 150. Nu har jag en handfull över 150 med max på 162. Är väl så att de får mer CP när man får högre level.

Läst lite om ägg 10 km. Får dock inget tydligt svar. Är det värt att spara dom till lvl 20 eller är det bara att köra när som?

Varför är ovanliga Pokémons så jävla kassa för? Denna var en 550ish cp jag evolva för 50 candys. Jävla rövhattar säger ja!
image.png

Vad har er bästa Magikarp för CP förresten? Dom verkar vara väldigt låga överlag.. Min bästa har CP 131o_O
Ska man vänta och hoppas på en med högre CP eller köra evolve med den?
Vänta skulle jag säga. Tror den jag evolvade var några lägre än vad denna är som jag har nu är.
image.png

Var på Gröna Lund igår. Luringar på typ alla Pokéstop och mkt Pokémon jag inte stöter på hemma. Perfekt :hungry:
Imorgon blir det en vända in till stan för middag med vänner, lär bli en del jagande då med :happyhappy:

Vilken lvl är alla? Jag är 22 nu men det går trögt... Har dock ca 50 evolves och ett ägg så kan gå upp till 23 när jag vill.

Tillbaka
Topp