Chagall
Basic
Välkommen!Spelar pokemon i Värmland....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen!Spelar pokemon i Värmland....
Såja, du har åtminstone passerat mig nu.
Det går sakta men långsamt framåt. Fattar inte varför jag håller på med detta, är så sällan i centrum där det händer grejer.
Nerfad? Vad menas med detHur presterar Vaporeon nu efter att den är nerfad? Läste nu precis efter att jag evolvat och maxat den att den är nerfad sedan ett par dagar...
Nerfad? Vad menas med det
Minns inte exakt vad den jag evolvade var, men drygt 150. Nu har jag en handfull över 150 med max på 162. Är väl så att de får mer CP när man får högre level.Samma här, aldrig stött på en magikarp på mer än 100. Men det finns gott med vilda gyrados där jag bor så magikarp bryr jag mig inte om
Båda de du har där skulle jag behöva fler av. Inte så vanliga där jag har varit.Sitter och väntar på något skoj men icke
Hittade dock en affär med lite vintagedinkor.
Menar du att pikachu är ovanlig?Varför är ovanliga Pokémons så jävla kassa för? Denna var en 550ish cp jag evolva för 50 candys. Jävla rövhattar säger ja!
Inte jätte kanske, men en evolvad Evee är mycket bättre än denna och den är vanligare och kostar 25 godisar. Tycker det suger faktiskt.Menar du att pikachu är ovanlig?
Vänta skulle jag säga. Tror den jag evolvade var några lägre än vad denna är som jag har nu är.Vad har er bästa Magikarp för CP förresten? Dom verkar vara väldigt låga överlag.. Min bästa har CP 131
Ska man vänta och hoppas på en med högre CP eller köra evolve med den?
Varför skulle den vara dålig?Varför är ovanliga Pokémons så jävla kassa för? Denna var en 550ish cp jag evolva för 50 candys. Jävla rövhattar säger ja!
Läst lite om ägg 10 km. Får dock inget tydligt svar. Är det värt att spara dom till lvl 20 eller är det bara att köra när som?
1300cp med base attack 5 och special attack 30.Varför skulle den vara dålig?
Clefairy hittar jag överallt i min stad..Verkar som det var fullmåne eller något igår
Hittade en 151 som jag evolvade. idag hittade jag en 161, men men. Nu har jag min Gyarados är redan uppe i 100 Magikarp-Candy efter typ 2-3 dagar så skulle jag få en med högt CP dröjer det nog inte till jag kan utveckla en tillVänta skulle jag säga. Tror den jag evolvade var några lägre än vad denna är som jag har nu är.
Nej då det tror jag inte, du får nya i pokéstops då och dåLäst lite om ägg 10 km. Får dock inget tydligt svar. Är det värt att spara dom till lvl 20 eller är det bara att köra när som?
Nej nu börjar ju jakten för evolveDå är man klar och kan lägga ner
Sådärja. Roamade hem den!