• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pokémon hunting?

Nu skiter jag i detta , kör tweeaked mode och dricker bers i solen. Kan röra mig vart jag vill i pokemone världen utan att lyfta mig från stolen.
Ska krossa detta lir :p

Fy i helvete. När man väl drar ut så ballar spelet ur.
image.png

Jag gick precis från jobbet (gärdet) till odenplan (3-4km) utan att få några Pokemon och nu ser jag att distansen inte har registrerats, jävla skit spel :meh: Får trösta mig med några öl på Tranan. Sedan blir det tunnelbannan hem, inte fan går jag i onödan igen! :shifty:
Vi är fan i den äldre skalan av gardet. Rör oss inte i onödan och dricker helst öl :mad:

Spara typ weedle och pigey. Utveckla sen alla samtidigt och kombinera med ett lucky egg så kommer XP rassla in. Jag har gått från lvl4-16 (snart 17) på två dagar. Speltid drygt 10h.
Smart. Jag har bara sparat en av varje, men har rätt mycket godis till en av dem (utlåts nu så ser inte vilken). Får nog snart några nya. Behöver bara ett Lucky Egg också. Fram med plånboken...

Smart. Jag har bara sparat en av varje, men har rätt mycket godis till en av dem (utlåts nu så ser inte vilken). Får nog snart några nya. Behöver bara ett Lucky Egg också. Fram med plånboken...
Mycket smart system som alla "proffs" använder.
Finns en glitch i Pokémon go. Om du använder insence eller lucky egg och tiden börjar ta slut, ställ tillbaka klockan 20 min i mobilen så är det återigen 20min kvar. Detta kan upprepas och du behöver alltså bara köpa en per dag om du orkar vrida tillbaka klocka var 20:e minut. Funkar på iPhone, inte testat på android.

Nån som har fixat gyrados än? Tänkte ta en långpromenad runt djurgården efter jobbet för att få lite magikarp, har 124 candy nu :hungover:

Tillbaka
Topp