Level 14, så han är rejält mycket mer cp än mina andra pokemonsVad är du för lvl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Level 14, så han är rejält mycket mer cp än mina andra pokemonsVad är du för lvl?
Haha vafan! Jag är lvl 15 & min högsta är CP 975. Och de vilda har jag aldrig hittat högre än typ 400-500Level 14, så han är rejält mycket mer cp än mina andra pokemons
Haha, vill inte skapa någon politisk debatt på KSHaha vad har du döpt dom till som du måste dölja?
Hahah har nog mina aningar vad temat är utifrån första nicknamet...Haha, vill inte skapa någon politisk debatt på KS
Haha, vill inte skapa någon politisk debatt på KS
Fy i helvete. När man väl drar ut så ballar spelet ur.
Samma här, jag som hade tänkt o kläcka ett par ägg går istället till hemmakväll och tröstäter godis...
Jag gick precis från jobbet (gärdet) till odenplan (3-4km) utan att få några Pokemon och nu ser jag att distansen inte har registrerats, jävla skit spel Får trösta mig med några öl på Tranan. Sedan blir det tunnelbannan hem, inte fan går jag i onödan igen!Fy i helvete. När man väl drar ut så ballar spelet ur.
Vi är fan i den äldre skalan av gardet. Rör oss inte i onödan och dricker helst ölJag gick precis från jobbet (gärdet) till odenplan (3-4km) utan att få några Pokemon och nu ser jag att distansen inte har registrerats, jävla skit spel Får trösta mig med några öl på Tranan. Sedan blir det tunnelbannan hem, inte fan går jag i onödan igen!
Sant. Väntar seriöst på Beer Go. Kan lattemorsorna ha Chardonnay Go så kan vi ha öl go!! http://www.expressen.se/omtalat/lol/glom-pokemon-go--har-ar-appen-som-hjalper-dig-hitta-vin/Vi är fan i den äldre skalan av gardet. Rör oss inte i onödan och dricker helst öl
Sant. Väntar seriöst på Beer Go. Kan lattemorsorna ha Chardonnay Go så kan vi ha öl go!! http://www.expressen.se/omtalat/lol/glom-pokemon-go--har-ar-appen-som-hjalper-dig-hitta-vin/
Spara typ weedle och pigey. Utveckla sen alla samtidigt och kombinera med ett lucky egg så kommer XP rassla in. Jag har gått från lvl4-16 (snart 17) på två dagar. Speltid drygt 10h.Får ju bara massa dubbletter...
Vad ska jag göra med dom?
Händer för jämnan.Händer det någon mer eller bara mig, att när man fångat in en Pokémon i bollen. Så händer inget utan bollen ligger still och man får starta om skiten typ
Smart. Jag har bara sparat en av varje, men har rätt mycket godis till en av dem (utlåts nu så ser inte vilken). Får nog snart några nya. Behöver bara ett Lucky Egg också. Fram med plånboken...Spara typ weedle och pigey. Utveckla sen alla samtidigt och kombinera med ett lucky egg så kommer XP rassla in. Jag har gått från lvl4-16 (snart 17) på två dagar. Speltid drygt 10h.
Vad använder du för att slippa gå IRL och fungerar det med äggen?
Mycket smart system som alla "proffs" använder.Smart. Jag har bara sparat en av varje, men har rätt mycket godis till en av dem (utlåts nu så ser inte vilken). Får nog snart några nya. Behöver bara ett Lucky Egg också. Fram med plånboken...
tidigt på morgonen fungerar det klockrent, runt 6-9Satan vad jag hatar servern!!!
Aha, så det går alltså att spela hemma från soffan via sitt wi-fi ??Går inte en meter, fuskar med Tap to Walk
Tar den distansen på äggen också?Går inte en meter, fuskar med Tap to Walk
Går inte en meter, fuskar med Tap to Walk
Vad heter den då?!Denna är bättre, lättare navigering och telexempel teleportera dig dit där det finn pokisar
6-9 är 23-02 för migtidigt på morgonen fungerar det klockrent, runt 6-9
MmTar den distansen på äggen också?