2016-02-02 06:19 Göteborg Brevterminal Värde Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställeMan kan inte göra något annat än att vänta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2016-02-02 06:19 Göteborg Brevterminal Värde Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställeMan kan inte göra något annat än att vänta![]()
Om ni skulle ha ett vettigt fraktalternativ inrikes samt utomlands, där det hanteras på en nivå högre än det som finns idag dvs fedex dhl ups mm samt posten inrikes då gvs.
Vad skulle ni kunna tänka er betala för det?
Nu menar jag inte för att skicka natoband utan för klockor och annat viktigt samt av värde.
Det täcker väl inte klockor?Nu beror det på värdet, har skickat många gånger med postens rek, försäkring upp till 10k. Kostar runt 150kr om du köper paket från dem också. Annars är priset 70kr för rek.
@Subby @Seikosthlm2016-02-02 06:19 Göteborg Brevterminal Värde Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe
![]()
@Subby @Seikosthlm
Klockan har nu anlänt i butiken där jag bor (satan vad snabbt det gick från Japan) (Utlämningsstället).
Hur hämtar jag ut den utan AVI? Vill hämta direkt efter jobbet. Behöver ju något nummer eller räcker Tracking ID:t och mitt leg?
Edit: Ringer posten, dom borde ju kunna hjälpa mig.
Har ju bara "Försändelse-ID". Ringer Postnord och hörKolli-ID:n funkar tsm med ditt leg.
Det är samma sak men aviseringarna brukar komma efter kl 14:00Har ju bara "Försändelse-ID". Ringer Postnord och hör![]()
*otålig*Det är samma sak men aviseringarna brukar komma efter kl 14:00![]()
*otålig*![]()
Klockan nu på handleden!Min orient har också landat på utlämningsstället, taggad![]()
Kanske glömt scannat paketet, paketet är borta(förhoppningsvis inte) eller så är det deras system som krånglar som vanligt.Har nu haft "... ankommit till utrikeshallen väntar på sortering" på ett paket i snart 5 dagar, normalt eller något som gått fel?
Hos mig har det aldrig ens besvärat sig att ens försöka. Till deras försvar är det dock rätt jobbigt att parkera där jag bor.Kollegan spydde precis galla över att de inte kunde ringa på porttelefonen eller på hans telefonnummer...
Han får skylla sig själv att han inte körde leveransen till jobbetHos mig har det aldrig ens besvärat sig att ens försöka. Till deras försvar är det dock rätt jobbigt att parkera där jag bor.
Agree, det är min lösning numera.Han får skylla sig själv att han inte körde leveransen till jobbet![]()
Men jag tycker någon borde uppfinna tjänsten: Vi tar emot ditt paket från <chipsmongobudfirma> och så levererar vi det till dig.Agree, det är min lösning numera.
Har nu haft "... ankommit till utrikeshallen väntar på sortering" på ett paket i snart 5 dagar, normalt eller något som gått fel?
Har nu haft "... ankommit till utrikeshallen väntar på sortering" på ett paket i snart 5 dagar, normalt eller något som gått fel?
Postnords kundtjänst är ganska märklig, men grattis och kul att det löste sig!!Uppdatering: ringde kundtjänst idag och de konstaterade att paketet inte fanns i systemet utan sa åt mig att reklamera hos avsändaren. Pang en timma senare ser jag att den nu finns att hämta nära mig, det blev en riktigt bra dag för mig i alla fall
Mitt EMS paket som kom in i landet igår har förturVafan händer är det strejk uppe hos postnord Sthlm eller som vanligt bara massa köer?!![]()
Karma!Bara för att jag retade @Chuck verkar mitt paket också ha fastnat i tullen/utrikesterminalen nu![]()