Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick uppleva nästan samma sak idag. Beställde mycket tidigare men paketet skickades igår och finns nu att hämta hos ombudet. Det kanske bör tolkas som ytterligare bevis för att vi lever i en simulering i någon sadistisk utomjordings dator?Mina damer och herrar. En reva i tidsrymden har uppstått. En kompis beställde ett paket igår och fick leverans med postnord idag (en dag senare och på en lördag). Tyder på att ngt blivit fel i programmeringen?
Helt mindblowing! Måste ha skett en uppgradering eller ngt . Gissar på en tillfällig glitch bara. Forts följer.Fick uppleva nästan samma sak idag. Beställde mycket tidigare men paketet skickades igår och finns nu att hämta hos ombudet. Det kanske bör tolkas som ytterligare bevis för att vi lever i en simulering i någon sadistisk utomjordings dator?
+1Mina damer och herrar. En reva i tidsrymden har uppstått. En kompis beställde ett paket igår och fick leverans med postnord idag (en dag senare och på en lördag). Tyder på att ngt blivit fel i programmeringen?
Haha vafan händer+1
Frugan beställde igår em, fanns hos ombudet idag.
Är i djup chock!
Alla vet att du egentligen älskar postnord!Haha vafan händer
Alla vet att du egentligen älskar postnord!
Dom gånger jag vart med om det har det tagit en oerhörd tid. Testa att kolla denna länk:Någon mer som väntar på Postnords tullhantering? Förståeligt att det tar tid så här nära inpå julen, men saatan vad det kliar av otålighet och frustration...
Fick två paket i veckan som beställdes samtidigt. Det ena var en expressleverans från Tyskland och alltså EU som PostNord tog över när det kom till Svenska gränsen. Det andra var en normal leverans från Ukraina som kom från ett land i krig och dessutom var tvunget att gå igenom tullen och som UPS tog över när det kom till Sverige.Någon mer som väntar på Postnords tullhantering? Förståeligt att det tar tid så här nära inpå julen, men saatan vad det kliar av otålighet och frustration...
Är det här verkligen den enda kundundersökningen du någonsin stött på? Är ju här gnällande kan ge resultat. Knappast löjligt?Postnord...vad löjligt. Vad förväntar de sig att man ska svara?
"En euforisk känsla spred sig i kroppen över att hämta ut ett paket med vetskapen att det är Postnord som levererat det!"?
Brukar ni svara på detta och i så fall vad?
Du har en poäng men....måste nog ändå tillstå att det är som att ropa i tomma intet att ge feedback till universums sämsta företag. They dont give a fuck. Meningslöst att svara imo.Är det här verkligen den enda kundundersökningen du någonsin stött på? Är ju här gnällande kan ge resultat. Knappast löjligt?
Är det här verkligen den enda kundundersökningen du någonsin stött på? Är ju här gnällande kan ge resultat. Knappast löjligt?
Inget gnällande från min sida. Tycker bara att det är en meningslös, kanske komisk fråga de ställer. Och man får den varje gång man hämtat ut ett paket.
Jag fick svar av kundtjänst, det saknades importinfo, så nu får vi se om det landar innan jul! Jag har all förståelse för att dom har mycket att göra, så är ingen PostNord-hater riktigt änFick två paket i veckan som beställdes samtidigt. Det ena var en expressleverans från Tyskland och alltså EU som PostNord tog över när det kom till Svenska gränsen. Det andra var en normal leverans från Ukraina som kom från ett land i krig och dessutom var tvunget att gå igenom tullen och som UPS tog över när det kom till Sverige.
Båda paketen kom fram samtidigt eftersom PostNord lät expressleveransen ligga i över 3 dagar utan att göra något.
Inget svar på din fråga mer än att PostNord är riktigt jävla långsamma!
Marknadsundersökning – Wikipedia
sv.wikipedia.org
De skötte transporten? De har avtal med utlämningsstället? Du vet hur lång tid det tog? Paketet intakt? Appen funkade? Finns mycket data att samla in. Läser du länken kanske du förstår vad de vill?Vet inte var du vill komma. Det är ju inte ens Postnord som överlämnar paketet i mina händer.
Ska Postnord gå tillrätta med butiksanställda som inte bemötte mig med ett leende? Frågan om vilken upplevelse jag hade av att hämta ut paketet från utlämningsstället som är min lokala Coopbutik är väl därför meningslös. De skannar av koden och mitt ID och så får jag paketet. Det finns väl inte mer att säga om det.
Nästan som att jag skulle svara på frågan om hur min upplevelse var att ta ut kontanter från bankomaten...
Gick du vidare i enkäten och de frågade specifikt om det fysiska överlämnandet hos ombudet? Spelar iofs mindre roll, uppenbarligen ville de ha den data för att utveckla/utvärdera sin tjänst. Låter väl rimligt?Hur lång tid frakten tog har ju inte att göra med upplevelsen av att hämta ut paketet i butiken.
Jag menar bara att frågan istället kunde vara huruvida man är nöjd med deras tjänster.
Den fråga de ställer avser ju upplevelsen av själva tillfället när man hämtar ut paketet.
Strunt samma. Min avsikt var inte att krångla till det. Jag funderade också ifall andra brukar svara på deras fråga och i så fall vad.
Gick du vidare i enkäten och de frågade specifikt om det fysiska överlämnandet hos ombudet? Spelar iofs mindre roll, uppenbarligen ville de ha den data för att utveckla/utvärdera sin tjänst. Låter väl rimligt?
Ja, det är långsamt just nu. Får 1-2 paket med tullhantering i månaden och fram till november har det gått fort hela året. Men just nu är det segt.Någon mer som väntar på Postnords tullhantering? Förståeligt att det tar tid så här nära inpå julen, men saatan vad det kliar av otålighet och frustration...
Nu har jag möjlighet att pröjsa tull, men då får jag såklart "Någonting gick fel" i tjänsten... det närmar sig!Ja, det är långsamt just nu. Får 1-2 paket med tullhantering i månaden och fram till november har det gått fort hela året. Men just nu är det segt.
Tog emot en värdeförsändelse idag som saknade tejpen. Med tanke på hur mycket PostNords personal pustat och gnällt varje gång tejpen skulle fram är jag inte förvånad om den tagits bort.Lämnade precis in klocka med värdefrakt, men mannen i disken sa att de slutat med den här värde-tejpen de brukat köra med. Någon mer som varit med om samma?
Tog emot värdefrakt för några veckor sedan. Den hade värde-tejp.Lämnade precis in klocka med värdefrakt, men mannen i disken sa att de slutat med den här värde-tejpen de brukat köra med. Någon mer som varit med om samma?