StrawberryFields
Sir Notalot
Kanske är fel dag att ringa och klaga på att jag inte har fått kostnadsförslag för servicen än...
jävligt tråkigt. Hoppas att personalen mår bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klassisk tyken kille, alla sitter inte och uppdaterar varje sekund.klassisk tvåa på bollen.
men ja, stämmer nog.
Ja några hundra tusen är det nog knappast om de hade plockat fram allt för dagen. De har ju som flera andra skrivit ofta rätt fina klockor i fönstret, inklusive sådana i ädelmetaller och då plockar det ju på rätt snabbt."några hundratusen" . Säkert ett par miljoner![]()
Klassisk tyken kille, alla sitter inte och uppdaterar varje sekund.
Ett inte så värst trådberikande dravel.Polisen har väl fullt upp med att rensa upp bland de invällande "kulturberikarna" i Bergsjön och Biskopsgården och har inte tid med sånt här.
onödig kommentar, håll det på en anständig nivå, detta är inte flashback!Polisen har väl fullt upp med att rensa upp bland de invällande "kulturberikarna" i Bergsjön och Biskopsgården och har inte tid med sånt här.
Helt rätt! Sen är det väl inte högstprioriterat att ha en patrull i centrala Göteborg (mycket rörelse) utan hellre visar sig i diverse förorter etc för att visa sig och således minska brotten där..Sjukt att det inte finns poliser i centrala delarna av Göteborg, det borde vara en självklarhet med kortare inställningstid.
Men jag skyller inte på polisen, jag vet att det är en resursfråga...
Du menar väl fildelning och haschrökandeBlir väl ännu ett brott där utredningen läggs ned medan polisen tar tag i riktiga brott, som fortkörningar tex![]()
Absolut, men händer det något, tex terror lär det vara i centrum.Helt rätt! Sen är det väl inte högstprioriterat att ha en patrull i centrala Göteborg (mycket rörelse) utan hellre visar sig i diverse förorter etc för att visa sig och således minska brotten där..
Rånare med moped är 15 år och luktar kiss. Jag hade kört på mopeden med bilen så den inte hade gått att köra. Helt otroligt att det inte finns en polispatrull i närheten i centrala Göteborg. Avgå, Eliasson! AVGÅ!!!
Hm? Man använder ju diamant när man skär glas?En bensinkap/motorkap och ingen vinkelslip. Att de använde en diamantklinga för stenmaterial gjorde nog att det tog längre tid än beräknat.
Och åka dit själv för att man har tagit för hårt i armen på någon brottsling, kan ju bli blåmärken, Sverige brottslingarnas paradis.Sjukt konstigt att ingen ingrep som såg det! Någon borde väl gjort något. Det var ju inga vapen inblandade utan en vanlig vinkelslip.
Ja ja hoppas dom åker fast.
Svårt att veta om de är obeväpnade. Uppenbarligen är man antingen bra våghalsad av sig/stressad/hög på något nog för att stå med den maskinen i full fräs mitt i stan på dagen, så finns nog stor risk att de skulle börja veva med den mot eventuella personer som skulle ingripit.Sjukt konstigt att ingen ingrep som såg det! Någon borde väl gjort något. Det var ju inga vapen inblandade utan en vanlig vinkelslip.
Ja ja hoppas dom åker fast.
De skickar 20 poliser till en svartfest där inget brott eller anmälning sker men att ha polisen i centrala GBG går inte! Sjukt trist i alla fall och hoppas alla inblandade mår bra och att förövarna åker fast! Polisen brukar ju vara duktiga när de sätter manken till![]()
Ja fast det är ju allom bekant att det är dom mörka så kallade kulturberikarna (svart får man tydligen inte skriva för då är det någon som blir kränkt) som står för majoriteten av brotten i samhället numera, så givetvis måste farbror blå hålla koll där. Det är bara bra. Konstaterades ju i Veckans Brott av Leif GW bland annat.
Ge dig nu. @Denke - ta över är du snäll, orkar inte ta en diskission här...Ja fast det är ju allom bekant att det är dom mörka så kallade kulturberikarna (svart får man tydligen inte skriva för då är det någon som blir kränkt) som står för majoriteten av brotten i samhället numera, så givetvis måste farbror blå hålla koll där. Det är bara bra. Konstaterades ju i Veckans Brott av Leif GW bland annat.
Onödig kommentar. Här är vi intresserade av att Bergströms får tillbaka sina klockor intakta. Polisen kan sköta resten och om du vill debattera så kan du göra det på flashback.Polisen har väl fullt upp med att rensa upp bland de invällande "kulturberikarna" i Bergsjön och Biskopsgården och har inte tid med sånt här.
Hm? Man använder ju diamant när man skär glas?
Ja fast det är ju allom bekant att det är dom mörka så kallade kulturberikarna (svart får man tydligen inte skriva för då är det någon som blir kränkt) som står för majoriteten av brotten i samhället numera, så givetvis måste farbror blå hålla koll där. Det är bara bra. Konstaterades ju i Veckans Brott av Leif GW bland annat.
Med hänsyn till att glaset tycks ha krossats i småbitar tror jag inte att det rör sig om polykarbonatglas men jag är ingen kemist. "Vanlig" polykarbonat böjs ju snarare än krossas i småbitar.Men ett sånt "glas" är ju förmodligen polykarbonat av något slag och inte glas.