Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tråkig läsning!!Blev påhoppad av tre pers och rånad för några veckor sedan.
Blev av med en Rolex Submariner 116610LV. Satt då på svart RubberB, som inte överlevde rånet då de slet av klockan från min arm.
Skriver mest för att undvika att någon går på en nit.
Serienummer: 35K67403
Så om ni blir erbjudna en Hulk utan cert så kan det vara en bra idé att be om serienummer innan ni slår till..
Värt att tänka på är dessutom att de ENBART tog klockan. De försökte inte ens sno telefon eller plånbok. Och de hade inte spårat mig eller något liknande, utan enbart fel plats och fel tillfälle.
Se till att ha era grejer försäkrade. Det hade jag.
Vanlig hemförsäkring via Länsförsäkringar.tråkig läsning!!
täcktes klockan av hemförsäkringen eller har du en nisch-försäkring?
Väldigt kul att höra att den biten åtminstone funkade bra. Sällan man hör folk tycka gott om försäkringsbolag.Vanlig hemförsäkring via Länsförsäkringar.
Har inte hundra koll på exakt hur och vad som gäller, men de var löjligt bra att ha och göra med.
Fick välja mellan att plocka ut en ny eller få cash för vad jag betalat beg.
Ska byta till dem direkt då, pallar inte med TH.Vanlig hemförsäkring via Länsförsäkringar.
Har inte hundra koll på exakt hur och vad som gäller, men de var löjligt bra att ha och göra med.
Fick välja mellan att plocka ut en ny eller få cash för vad jag betalat beg.
Polisrapport var bra. Oklart med vittnen dock.Tur att det gick bra för dig. Det är det viktigaste. Sen ska man inte bli förvånad att det händer. Skönt att försäkringsbolaget inte krånglade men jag antar att det beror på en tydlig polisanmälan med vittnen.
De är egna juridiska enheter så deras sätt att hantera kunder och tolkningsärenden skiljer sig åt. Stockholm skulle jag inte rekommendera min värsta ovän. De är nojiga och utgår från att alla försöker lura dem medans andra enheter tror på din historia och är mkt smidiga när det verkligen gäller.Ska byta till dem direkt då, pallar inte med TH.
De är nog uppgivna. det händer så mycket därikring. annat var det i slutet på sjuttiotalet. Då stod Guardia Civil med automatvapen i varenda gathörn men då var inte dessa ligor fokus utan ETA.Polisrapport var bra. Oklart med vittnen dock.
Mossos dök upp, ställde två trötta frågor, sa till oss att dra till snutstationen sen stack de därifrån.
Väl på stationen bad dom oss komma tillbaka dagen därpå.
De är egna juridiska enheter så deras sätt att hantera kunder och tolkningsärenden skiljer sig åt. Stockholm skulle jag inte rekommendera min värsta ovän. De är nojiga och utgår från att alla försöker lura dem medans andra enheter tror på din historia och är mkt smidiga när det verkligen gäller.