• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rån - Rolex Submariner 116610LV

Verkligen tråkigt att höra och hoppas du kom undan med hälsan i behåll!:(. Nu får detta bearbetas och jag önskar att du tar dig ur detta så snabbt som möjligt!.
Jävla människor som inte kan skilja på ditt och mitt!!!!:mad:. De ska verkligen sättas åt hårt och skaka galler!

Fruktansvärt tråkigt att höra. Tack för att du delar med dig med serienummer och varnar. Skönt att du verkar okej och att försäkringsbolaget gjorde sitt.

Jättetråkigt att höra! Hoppas du klarade dig utan fysiska skador och att försäkringen gör sitt!

Fy fan, tråkigt att höra men skönt att du mår bra. Bra att höra att försäkringsbolaget också skötte sig.

Mycket ledsamt att läsa. Skönt att du mår bra och att du blir ersatt av ditt försäkringsbolag.
Tack för att du delar med dig av din trista upplevelse.

Jag blir så FÖRBANNAD på dessa idioter! Hoppas det gick bra, trots allt, med dig i allt detta. Man börjar bli mer o mer nojig när man bär klocka synligt vid vissa tillfällen :(
Samma här, jag har nästan alltid klockan under skjortan. Till slut vågar man nog bara ha sina finaste klockor iben gated community. :(

Jag mår schysst.

Skall nämnas att det skedde utanför en glassbutik framför ögonen på andra dumma turister i El Born, Barcelona. Vanlig tvärgata till Via Laietana, inte på las ramblas eller så.
Trist att höra, beklagar verkligen. Som den fegis jag är reser jag bara med Luminox och Sistem51.

Fruktansvärt! Bra att du postade serienrumret, denna tråd kommer förmodligen att komma upp när någon googlar 116610LV och serienumret.

Sicka as :rage:

Skönt att det inte uppstod några personskador. Skönt också att försäkringsbolaget inte satte sig på tvären och lade ytterligare sten på börda.

Barcelona är ökänt för alla rånare och ficktjuvar. Blev av med plånkan för tre år sedan, märkte inte ett smack. Kände mig rätt dum efteråt.

Lider med dig men glädjer mig att du är ok.
Blir så j-v förbannad på as som tar sig friheter att råna och förstöra för andra.

En tråkig historia på så många sätt.
Givetvis övergreppet först och främst. Men även hänsynslösheten, vetskapen om att ingen kommer ingripa det är bara att ta det man vill med största sannolikhet utan påföljd, att det finns en marknad där den går att omsätta samt att man inte ska kunna få utöva ett intresse, utan risk att bli rånad och överfallen. Det är väl bara några av sakerna man kommer att tänka på.

För ett antal år sedan när jag var i NY påtalade en vänlig polis i kön till ett café, risken med att bära en klocka som den jag råkade ha. Han tyckte att det var att utmana ödet att gå runt med den..

Tillbaka
Topp