Som vanligt... Riktigt äckliga handling.
Hoppas du är ok.
Hoppas du är ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej.Fyfan vad tråkigt att höra. Tur att du mår bra!
Skönt att LF skötte det såpass snyggt. Blir det en sprillans eller?
Samma här, jag har nästan alltid klockan under skjortan. Till slut vågar man nog bara ha sina finaste klockor iben gated community.Jag blir så FÖRBANNAD på dessa idioter! Hoppas det gick bra, trots allt, med dig i allt detta. Man börjar bli mer o mer nojig när man bär klocka synligt vid vissa tillfällen![]()
Trist att höra, beklagar verkligen. Som den fegis jag är reser jag bara med Luminox och Sistem51.Jag mår schysst.
Skall nämnas att det skedde utanför en glassbutik framför ögonen på andra dumma turister i El Born, Barcelona. Vanlig tvärgata till Via Laietana, inte på las ramblas eller så.
Jag har också Länsförsäkringar och dom har varit riktigt bra i klockärenden.Tråkig läsning. Huvudsaken att du inte blev fysiskt skadad. Bra att vårt gemensamma försäkringsbolag funkade.
Jag mår schysst.
Skall nämnas att det skedde utanför en glassbutik framför ögonen på andra dumma turister i El Born, Barcelona. Vanlig tvärgata till Via Laietana, inte på las ramblas eller så.
Jag valde att inte ha klockan på mig kvällstid när jag var där. Visade sig vara ett bra val, blev "omringad" vid två tillfällen.Barcelona är ökänt för alla rånare och ficktjuvar. Blev av med plånkan för tre år sedan, märkte inte ett smack. Kände mig rätt dum efteråt.