Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har skithögt...
Vem har lägst nummer?
StackarnPå måndag, kanske, om fakking Postnord behagar leverera ska jag avslöja vilket nr jag fick.
Är satan sur som fan..
För att den suger? Alla Prospex-dykare har dykförlängning.Varför har ingen sagt att det finns divers extension!
Bah! Jag som köpte ytterligare en PADI idagFör att den suger? Alla Prospex-dykare har dykförlängning.
Jag menar dykförlängningen alltså, är den inte stegbar så kan det kvitta enligt mig. Klockan är ju grym.Bah! Jag som köpte ytterligare en PADI idag
Vem har lägst nummer?
Mitt är inte mer skramligt än till någon annan klocka i samma prisklass. Har du klämt på en Tag Heuer för 10 papp så känner du igen känslan.Jag finner clasp:et väldigt "skramligt" eller rättare sagt den delen där knapparna sitter. Den rör på sig och avger ett obehagligt ljud.
Någon annan som upplever det?
Singulars blå premium Nato är Nice, kanske lite mörkt. Och slut just nuVad säger ni, har ni hittat på nåt bra gummi och Nato till klockan?
Jag tänkte köpa ett blått från natoband.nu , tycker de duger.Singulars blå premium Nato är Nice, kanske lite mörkt. Och slut just nu
http://www.singularstraps.se/product/nato-premium-blå-2022
På rött bonetto.Vad säger ni, har ni hittat på nåt bra gummi och Nato till klockan?
Jag tänkte köpa ett blått från natoband.nu , tycker de duger.
Lär nog sitta som ett Nato
Jag tänkte nog ta och köpa en jubilee länk tycker det ser riktigt Nice ut!
Nopes - Eddie kör en grövre/tjockare väv (som är mer lik mina "Zulu"-band) och blästrade metalldetaljer (där jag istället föredrar borstat).Jag tänkte köpa ett blått från natoband.nu , tycker de duger.
@Singular ; Är det som "Bathynato" spm länkas till samma nato som Timefactors säljer? Tycker det ser kanon ut.
Borstat är mycket snyggare så bra val.Nopes - Eddie kör en grövre/tjockare väv (som är mer lik mina "Zulu"-band) och blästrade metalldetaljer (där jag istället föredrar borstat).
Precis min tanke - tack!Borstat är mycket snyggare så bra val.
På rött bonetto.
Meanwhile någonstans vid Medelhavet... Stackars @Jaggis fick hämta en padi till mig medans jag snorklar runt