Redigeringsprogrammet till första bilden har fyra hjul, det blir alltid bra med det tricket.Sjukt bra bilder! Vill också få till det sådär med min iPhone Kör du någon redigeringsapp?
Höj svartpunkten och kontrasten lite bara...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redigeringsprogrammet till första bilden har fyra hjul, det blir alltid bra med det tricket.Sjukt bra bilder! Vill också få till det sådär med min iPhone Kör du någon redigeringsapp?
Redigeringsprogrammet till första bilden har fyra hjul, det blir alltid bra med det tricket.
Höj svartpunkten och kontrasten lite bara...
Sätt dig i bilen.Sorry men nu hängde jag inte alls med. Fyra hjul?
Sätt dig i bilen.
Jupp try it, nåt med fönstrets påverkan av ljuset. AR?Haha, vadå, blir det bättre bilder i bilen?
Nu är du ironisk antar jag men ljuset är perfekt i bilen.Haha, vadå, blir det bättre bilder i bilen?
Nu är du ironisk antar jag men ljuset är perfekt i bilen.
Trappuppgång med tak över.Absolut inte. Helt nytt för mig. Hade inte tänkt köpa bil förrän jag flyttar från innerstan. Finns det något billigare alternativ så länge?
Tror inte det är enbart fönstren. För min del så är det svart innertak som ger bättre bilder i bilen. Iofs så släpper ju rutorna in mycket ljus också så det är nog en kombo.Jupp try it, nåt med fönstrets påverkan av ljuset. AR?
Testa även att hålla 2 vanliga lite halvtransparenta plastfickor mellan solen eller ljusinsläppet och klockan. Sprider också bra så ljuset inte blir för direkt. En räcker inte du måste investera i två...;-)Absolut inte. Helt nytt för mig. Hade inte tänkt köpa bil förrän jag flyttar från innerstan. Finns det något billigare alternativ så länge?
Testa även att hålla 2 vanliga lite halvtransparenta plastfickor mellan solen eller ljusinsläppet och klockan. Sprider också bra så ljuset inte blir för direkt. En räcker inte du måste investera i två...;-)
Jag är över 50 bast!! I don't do fucking apps...:-DVad är det här för hokuspokustrix? Ge mig bara namnet på en jävla app som fixar allt!
Jag är över 50 bast!! I don't do fucking apps...:-D
You got me!! Har ju faktiskt lärt mig använda 10%av filtren på Insta..Haha, och det ska komma från Instagram-kungen
https://klocksnack.se/threads/fotog...-fotostudio-för-en-ziljon-kroner-eller.42366/Vad är det här för hokuspokustrix? Ge mig bara namnet på en jävla app som fixar allt!
Mina två plus boken. Den ena med kortade länk och den andra orörd och inplastad och så skall den förbli.
Bra där @Spencer66 !Mina två plus boken. Den ena med kortade länk och den andra orörd och inplastad och så skall den förbli.
Klockan på ena armen och mobilen i den andra. Man behöver alltså en assistent som sköter ljuset?Testa även att hålla 2 vanliga lite halvtransparenta plastfickor mellan solen eller ljusinsläppet och klockan. Sprider också bra så ljuset inte blir för direkt. En räcker inte du måste investera i två...;-)
Kan vara så att jag använt ngt för att rigga de berömda plastfickorna.. Men oftast har klockorna inte suttit på armen. För handledsskott är det bilen som gällerKlockan på ena armen och mobilen i den andra. Man behöver alltså en assistent som sköter ljuset?
Nix allt är oredigerat. Vanlig iPhone 6. Försöker bara få till rätt vinklar i rätt ljus.Sjukt bra bilder! Vill också få till det sådär med min iPhone Kör du någon redigeringsapp?
Är boxarna till gruppköpet special ?? Min va inte alls så flashig
Mig veterligen så var det ingen särskild box för oss. Bild på din? Var köpte du?Är boxarna till gruppköpet special ?? Min va inte alls så flashig
Köpt hos jälmers , han hade fått in 2 st idagMig veterligen så var det ingen särskild box för oss. Bild på din? Var köpte du?