Postnord suger drakballe. Ursäkta franskan.Heja Postnord!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Postnord suger drakballe. Ursäkta franskan.Heja Postnord!
Någon här som har 18-18.5 cm handled och har justerat länken? Min Padi skickas på måndag så jag tänkte säga till Globen att justera länken innan de skickar den. Vore snällt om någon med liknande handledsmått kunde säga hur många länkbitar de tog bort.
Mctack!Har samma mått och de tog bort 2 länkbitar.
Samma här @JericoHar samma mått och de tog bort 2 länkbitar.
Stort tack! Så sjukt taggad. Ska inte du lägga upp 400 bilder i bra kvalitet snart så man får drömma dig bort lite?Samma här @Jerico
Lite för tight i yttersta hålet med två länkbitar borttagna till min 18,5cm handled.
Har jag inte redan gjort det?Stort tack! Så sjukt taggad. Ska inte du lägga upp 400 bilder i bra kvalitet snart så man får drömma dig bort lite?
Jag skulle gissa på 3st bort och innersta hålet på claspen.Svante löste en till mig också! Tack för all info och bilder!
Fråga: jag med mina babyhandleder på 16 cm. Hur många länkbitar kan det tänkas att jag bör ta bort? Åker bort på semester på måndag och kommer inte att hinna besöka någon klockbutik. Syrran hämtar den idag...
Jag skulle gissa på 3st bort och innersta hålet på claspen.
NP som kidsen säger, tack för toalånet.
Men du kör ju snortight.Kanske tom 4 bitar.
Jag plockade 3 länkar och näst innersta på justeringen
Bra! Nu får vi se om du kan klädmatcha den lika bra som @xHenke .Svante löste en till mig också! Tack för all info och bilder!
Fråga: jag med mina babyhandleder på 16 cm. Hur många länkbitar kan det tänkas att jag bör ta bort? Åker bort på semester på måndag och kommer inte att hinna besöka någon klockbutik. Syrran hämtar den idag...
Som svar till båda frågor: ingen vet.Hur många kommer det att produceras tro? Hur var det med scubapro?
Men du kör ju snortight.
Inte en chans!Bra! Nu får vi se om du kan klädmatcha den lika bra som @xHenke .
Jag har 16-16,5 och plockade bort 4.Svante löste en till mig också! Tack för all info och bilder!
När vi snackar länk så ska handen vara blå, då är det lagom!Älskar tight, i alla lägen
Beställer en sån tack!På tal om matchande accessoarer, mina barn är maniska pärlare
Nästa gång levererar vi enbart oss själva! Kul att ses
När vi snackar länk så ska handen vara blå, då är det lagom!
Beställer en sån tack!
På tal om matchande accessoarer, mina barn är maniska pärlare
Tar 1! PmarMina kids pärlar och säljer för välgörenhet, 75:- per armband oavkortat till välgörenhet. Så det är fullt möjligt att beställa