• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Release - SEIKO Turtle PADI SRPA21

Heja Postnord!

image.png
Postnord suger drakballe. Ursäkta franskan.

Någon här som har 18-18.5 cm handled och har justerat länken? Min Padi skickas på måndag så jag tänkte säga till Globen att justera länken innan de skickar den. Vore snällt om någon med liknande handledsmått kunde säga hur många länkbitar de tog bort.

Svante löste en till mig också! Tack för all info och bilder!

Fråga: jag med mina babyhandleder på 16 cm. Hur många länkbitar kan det tänkas att jag bör ta bort? Åker bort på semester på måndag och kommer inte att hinna besöka någon klockbutik. Syrran hämtar den idag...

Senast ändrad:

Fråga: jag med mina babyhandleder på 16 cm. Hur många länkbitar kan det tänkas att jag bör ta bort? Åker bort på semester på måndag och kommer inte att hinna besöka någon klockbutik. Syrran hämtar den idag...
Jag skulle gissa på 3st bort och innersta hålet på claspen.

Fick personlig expressleverans igår av en bakfull moderator och en skäggig go gubbe, alltså de levererade klockan.. inte sig själva, typ. Tack @yonsson och @Maro för utkörningen :)

image.jpeg
NP som kidsen säger, tack för toalånet. :)
Jag är lite kluven till länken, tycker den är både bra, skön och snygg men kan inte riktigt släppa att 7040 aldrig såldes på länk.
Kanske tom 4 bitar.
Jag plockade 3 länkar och näst innersta på justeringen
Men du kör ju snortight. :)

Bra! Nu får vi se om du kan klädmatcha den lika bra som @xHenke .

Jag har 16-16,5 och plockade bort 4.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp