Köper!På tal om matchande accessoarer, mina barn är maniska pärlare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köper!På tal om matchande accessoarer, mina barn är maniska pärlare
Grymt initiativ!Dra ett pm, var inte tanken att marknadsföra detta här, men fått massa pm redan.. riktigt skoj då alla intäkter går oavkortat hit:
http://smanatverketsverige.tictail.com/product/pärlarmband-med-texten-cure-sma-eller-nsma
+1Grymt initiativ!
Var inne på Mårtenssons i Halmstad precis och de har 2st PADI Turtle krav. Finns det inget SEIKOfolk i Halmstad eller vad är det frågan om?
Listpriset är 4800kr
Listpriset är 4800kr
Grymt! Vore uppskattat om du kunde ta lite fler bilder. Jag velar mellan Jubilee eller Endmill.Köpte en Endmill från Strapcode.
Dyrt?! Hade en polare (icke-WIS) som precis frågade: "-Snygg klocka, 30k?"Ok, de lät dyrt.Men jag kanske cyklar den är förjävla fiiin
Här kommer några till, länken är tung o toolig. Låset kunde varit av bättre kvalité.Grymt! Vore uppskattat om du kunde ta lite fler bilder. Jag velar mellan Jubilee eller Endmill.
Dyrt?! Hade en polare (icke-WIS) som precis frågade: "-Snygg klocka, 30k?"
Precis! Grymt, otroligt, vansinnigt prisvärd.Dyrt?! Hade en polare (icke-WIS) som precis frågade: "-Snygg klocka, 30k?"
Det är inte klockan du köper, utan The ultimate WIS experienceOk, de lät dyrt.Men jag kanske cyklar den är förjävla fiiin
300kr mer än de vanliga sköldpaddorna på länk...Jämförde.med priset på.andrs Turtle absolut billigt för klockan.. Ja du förstår. Fan fundrar på att ringa och kolla om dem kan skicka..
300kr mer än de vanliga sköldpaddorna på länk...
@yonsson kan du inte slänga på Padi'n på ett av dina hadley Roma strap? Håller på och försöker bestämma mig för vilka strap jag ska beställa hem.
Så jävla bra! Stort tack. Är det svart eller blått? Svårt att se på mobilen.
Bara för dig.
Svart.Så jävla bra! Stort tack. Är det svart eller blått? Svårt att se på mobilen.
Jättestort tack! Above and beyond!
Hur håller era små sköldpaddor tiden?
Svart och militärgrönt på väg hem från strappedfortime. Tack!