Knas.Köpt hos jälmers , han hade fått in 2 st idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knas.Köpt hos jälmers , han hade fått in 2 st idag
Kolla med dem och visa bild på den riktiga. Alla bilder jag sett från hela världen är padi boxen.
Var inte med på gruppköpet men klockan ska komma med en Padi-box, en sån som gruppköpsgänget fick. Den är alltså inte speciell för gruppköpet vad jag kan se på deras bilder samt vad jag har sett på andra ställen.Köpt hos jälmers , han hade fått in 2 st idag
Fel box.Köpt hos jälmers , han hade fått in 2 st idag
Har nu pratat med dom, han fick inga andra boxar nu, endast klockan men skulle kolla detta å ordna fram rätt boxKolla med dem och visa bild på den riktiga. Alla bilder jag sett från hela världen är padi boxen.
Mig veterligen så var det ingen särskild box för oss. Bild på din? Var köpte du?
Då har de skickat med fel box, ring dem.Hämtade min Padi i Halmstad idag och fick inte en sådan box ni andra har fått.
Min har tappat en sekund sen i lördagsStällde min Padi på sekunden mot fröken ur igår 08:00. Legat med tavlan uppåt sista 12 timmarna. Kollade nu 15:06 och klockan går tametusan +-0 på sekunden!
Allt ordnat med mig, hämtar rätt box imorgonEnligt Svante så fick vi den som hörde till Padi, varken mer eller mindre.
Så helt plötsligt fanns rätt box?Allt ordnat med mig, hämtar rätt box imorgon
Han hade ej packat upp klockorna, han hittade boxarna i en annan låda. Aja nu är det fixat iallafall.Så helt plötsligt fanns rätt box?
Det är så klockorna brukar skickas, i alla fall SEIKOs. Klockan på ett ställe och boxen på ett annat. De verkar ju inte varit ensamma om det heller.Han hade ej packat upp klockorna, han hittade boxarna i en annan låda. Aja nu är det fixat iallafall.
Jälmers i borås har en kvar. Åk å hämtaInte en enda ute på k&s ännu, hur länge har ni tänkt å sitta på dessa egentligen
Skämt å sido, går det fortfarande att hitta ute i handeln? Att googla var hopplöst, är det ringa runt som gäller?
Tack, kollar detJälmers i borås har en kvar. Åk å hämta
Globen köpte in 80st och nu har de bara någon enstaka kvar, säg totalt 10 ytterligare så landar vi på 90-100st sålda mestadels på KS, rätt stört.Grattis alla PADIaner!
@yonsson kan du dra ihop nån statistik på nåe vänster hade vart kul o veta antalet dårar
Globen köpte in 80st och nu har de bara någon enstaka kvar, säg totalt 10 ytterligare så landar vi på 90-100st sålda mestadels på KS, rätt stört.
Äntligen
Har också hämtat ut idag!Äntligen
Info från Klockmaster GlobenGrattis alla PADIaner!
@yonsson kan du dra ihop nån statistik på nåe vänster hade vart kul o veta antalet dårar