Fint! Stort grattis!Har också hämtat ut idag!
Fri tolkning om vilken fas. Oavsett vilket , nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint! Stort grattis!Har också hämtat ut idag!
Fri tolkning om vilken fas. Oavsett vilket , nöjd
Wow bra info! Skulle väl tippa på en volym på Max 5000 worldwide?Info från Klockmaster Globen
Totalt fick Optura 210 st.
Klockmaster Globen & Fältöversten köpte 90st varav 10st säljs på Fältöversten. I de båda butikerna finns nu totalt 6st kvar.
Ingen aning, hoppas de bara tillverkar den 2016.Wow bra info! Skulle väl tippa på en volym på Max 5000 worldwide?
Info från Klockmaster Globen
Totalt fick Optura 210 st.
Klockmaster Globen & Fältöversten köpte 90st varav 10st säljs på Fältöversten. I de båda butikerna finns nu totalt 6st kvar.
Minus 2 nuMinus en nu...
Äger du 3 nu då? ☺Minus en nu...
Jag fick ju precis infon.Minus en nu...
Äger du 3 nu då? ☺
Jag fick ju precis infon.
Så 6st kvar då alltså.Svante reserverade en åt mig strax efter nio ikväll.
Så 6st kvar då alltså.
Sjukt viktigt att det blir rätt va? 21:33; 6st kvar totalt på Globen och Fältöversten. Vad vinner jag?21:01 hade de fyra kvar enligt S, 21:27 tre stycken enligt sagde herre
Sjukt viktigt att det blir rätt va? 21:33; 6st kvar totalt på Globen och Fältöversten. Vad vinner jag?
Hur länge arbetar de egentligen?Sjukt viktigt att det blir rätt va? 21:33; 6st kvar totalt på Globen och Fältöversten. Vad vinner jag?
För KS tydligen dygnet runtHur länge arbetar de egentligen?
Riktigt bra service åtminstone.För KS tydligen dygnet runt
nooooooo!Min Padi är paj - Noll gångreserv...
Vafan? Tråkigt är det efter windong?Min Padi är paj - Noll gångreserv...
Säger samma - Använd en dag och tyckte den dog snabbt på natten. Nu stannar den så fort handleden är still eller jag lägger av mig klockan...K
nooooooo!
Segt! Sitt inte här och skriv, ring ADn.Går inte igång på winding utan måste köra gamla SKX-varianten att snurra/skaka igång den. Går igång men dör efter 10 sekunder still
Ringer Svante om en 20 min!Segt! Sitt inte här och skriv, ring ADn.
Finns en Padi undanlagd för utbyte i Globen, puh, tack för det Svante & Co!Segt! Sitt inte här och skriv, ring ADn.
Vi på gruppmötet fick ett certDe ska inte va några cert el dyligt till padi:n ??
-1 nu på fältan21:01 hade de fyra kvar enligt S, 21:27 tre stycken enligt sagde herre
Va inte det ett litet special för gruppköpet genom KS ?Vi på gruppmötet fick ett cert
JoVa inte det ett litet special för gruppköpet genom KS ?